znajomy mial Trangle wcale nie jakies drogie, podpiete do wzmacniacza lampowego i elektroniki cec i jak dla mnie ladnie gralo, dynamika spoko, klimat łacznie ze starymi polskimi nagraniami spoko, Kari Bremnes musiala byc spoko bo facet lubil :-) Tak z egraly wszystko, chyba najladniejsza konfiguracja Triangla jaka slyszalem. Jak ktos lubi dxwiek tekstylnych tweetrow moze szukalby dalej ale Altus to to nie byl :-)
Zreszta jako ciekawostka mialem obok siebie perszinga z Tonsila i Focala 90-ke. Focal szrsze pasmo w dol ale ogolnie wrazenie ze przy Altusie mu sie grac nie chcialo (a uwazam anemik to nie jest) Do 2 drog na pewno focal w kazdym razie :-)
A jak chodzi o Sonusy to do dzis pamietam pierwsze Guarnieri z JAdis i do dzis nie slyszalem zadnego malego monitora ktory zrobilby na mnie takie wrazenie. Dynamika i rpzestrzen super, basu niewiele ale ogolnie rewela jak dla mnie. Żadne poxniej sluchane monitory Sonusa czy jakiegokolwiek innego producenta nie zrobily na mnie az tak dobrego wrazenia (Extremy dla mnie osobiscie 3+ ). Z duzych Sonusów Stradivari bdb. Nowsze wypusty nie maja tego czegos, jakbym byl audiopoeta to bym powiedzial ze nie ma tego kurzu z desek filharmonii :-)
Za to Ktemy zarowno male monitorki jak duze "powyginane" zapamietalem bardzo pozytywnie, moze nie bylo tam tego "trzasku" Guarnieri ani skali i sceny Stradivari (podobnie jak chodzi o scene budowaly ja ze suchanych rpzeze mnie kolumn Rehdeko RK175 choc graly calosciowo bardziej surowo). Ktemy z JAdis bo tylko w warunkach wystawy tych kolumn sluchalem to duza doza urokliwosci, koronowej finezji, ładna przestrzen i barwy. Do pelni szczescia wtakim przekazie brakuje mi KM pod machą :-) Niewiele ale na tyle ze adrenalinka mi przynajmniej sie neistety nie podnosi. Tu rozne sa potrzeby wiec nawet sie nie czepiam ogólnie tylko sobniczo ;-) Maestrie dxwieku i kawal znakomitej roboty stolarza doceniam i zero uwag.