Rozwiazanie sprawdza sie przy pojedynczym fullu. Dzis poswiecilem troche czasu na sprawdzenie jak to sie ma do ukladu 1,5 way (full + woof).
Przetrzepalem chyba wszystkie mozliwe opcje ze zwrotnica szeregowa wlacznie. Wszystko kontrolowane mikrofonem, zeby nie bylo historii o odmiennych stanach swiadomosci spowodowanych odmiennymi spl.
Jedyne sensowne rozwiazanie allpassa to zastosowanie dla fulla, dolna droge wpinamy klasycznie. Spinanie całego zestawu kaszani. Klarownosc gory moze ciut na plus ale to takie ciut z serii audiofilskie pitolenie czyli klasa wyzej i w slepym tescie raczej nie do rozroznienia ;-) , natomiast z powerem calosci nie jest juz tak happy.
Mam malego fulla który gore bezproblemowa obok np. Focala ze statych dobrych czasow tej firmy (o czym wczoraj mogl sie przekonac kolega Gustaw) wiec moze dlatego uzysk na gorze nie jest piorunujacy, natomist klapniecie po spieciu allpassem calego zestawu tak.
Nie lubimy jak dxwiek nam klapie, dlatego nie spinamy zestawu tylko samego fulla jesli juz (czemu nie ?).
po poludniu wujek lancio sprawdzi dzialanie pr-ek w allpasie.
Z czego zdam relacje.