Warto zwrócić uwagę na pasmo przenoszenia dla podwójnej prędkości przesuwu taśmy.
W moim egzemplarzu, przed serwisem mechanizmu, poziom WRMS wynosi 0,05%.
Mechanizm jest zapieczony, tzn. taśma jest odtwarzana, ale np. wolno przewija. Po wciśnięciu stop, mechanizm nie opuszcza głowicy. Lewy capstan ma bardzo duży luz (wałek wysuwa się o ok. 1-2 mm).
Póki co rozebrałem, jak mogłem, wyczyściłem obudowę (front i kasetę) i czekam na bardziej doświadczonego Kolegę (ja nie będę wymieniał nazwiska).
Sądząc po stanie mechanizmu, ogólnym wyglądzie środka, a nawet siły, którą musiałem użyć*, żeby odkręcić śrubki obudowy, sądzę, że mój egzemplarz nie był nigdy otwierany.
*siły oraz śrubokrętu - i niech ktoś mi powie, że budowlany zestaw makity nie przydaje się do o precyzyjnej elektroniki!
Tutaj filmik z ogólnego wyglądu: