Powiem więcej, nie dość olania plomb to jeszcze czeka Cię porządne wyczyszczenie tych miejsc z pozostałości lakieru i po regulacji położenie nowego. Podczas regulacji używaj lusterka, by patrzeć na głowice pod kątem prostym, a do klejenia (zabezpieczenia) dobrze sprawdza się niebieski smar klejący do śrub silników samochodowych, klei w niskich temperaturach. Czerwony jest do połączeń gwintowych w wysokich temperaturach. Oba długo schną.
Nie wiem dlaczego przyjąłem, że głowice nie ruszane i są firmowo ustawione. Teraz masz przyczynę dziwnych zachowań sygnału z taśmy, typu przesłuchy, niedokasowania i inne. Dobrze przejrzyj cały tor, bo przyczyną może być złe ustawienie talerzyków szpul zbyt nisko albo za wysoko.
Wiele razy pisałem, że nie bez przyczyny piszą w serwisówkach w pierwszych punktach o ustawieniu toru przesuwu taśmy, oczywiście z ustawieniem głowic włącznie.
Kolejnym jest tor odsłuchu z użyciem taśmy testowej.
Taśmę można kupić od Ro53 na allegro, facet wie co robi.