>> majkel, 2011-12-09 11:03:49
>> fallow, 2011-12-09 10:32:02
Odpowiadasz na wpis
>> ogorek, 2011-12-09 09:28:04
Wydaje mi się, że @Fallow posiadał przez pewien czas ...
===
Ogorek, ja mialem NX33, z RPX100 nie mam zadnych doswiadczen. Jezeli sie nie myle to Pastwa mial RPX33. Osobiscie nie mam kompletnie przekonania co do sensownosci zakupu wzmakow od Rudi Stora.
-> RPX100 ma tą samą płytę w środku co RPX-33, tylko wstawili dwa potencjometry monofoniczne. Ostatnio otwierałem RPX-33 celem drobnego serwisu i powiem, że niektóre rozwiązania to wiocha. Niektóre z nich:
- transformator jest tak blisko przełącznika masy, że ten fabrycznie miał skrócone piny obcinaczkami, żeby nie kaleczyły uzwojeń
-sztywność obudowy wspomaga śruba puszczona na przestrzał przez dolną i górną pokrywę pośrodku z tyłu, wkręcana z góry
- tranzystory wyjściowe są przykręcone do boków obudowy, śruby wchodzą w szczeliny profili bocznych, od nóg tranzystorów idą przewody po 12cm do PCB.
- górna pokrywa przykręca się do bocznych profili śrubkami, a nakrętki są wrzucone do górnej szczeliny profilu. Efekt jest taki, że nakrętki gonią jak bąbel powietrza w poziomicy, trzeba je sobie naprowadzić i skręcać wzmacniacz w idealnie poziomej pozycji
- wyjście LOW rozwiązano jako podprowadzenie sygnału z wyjścia HIGH przez rezystory mocy.
Co do dźwięku - góra pasma jest mdła i zgaszona, prezentacja ciepło-słodka, nieco wyokrąglona, holografia w dość prostym wydaniu, choć scena obszerna. Taki sam dźwięk w wyraźnie lepszym wydaniu uzyskuje się z Woo Audio 6 SE po włożeniu prostownika Sophia Princess i lamp sterujących Raytheon. W ogóle to najlepsza kombinacja, jaką mi się udało znaleźć spośród różnych lamp Sylvania, RCA, General Electric, JAN, Westinghouse. Wiem, że to niewielka ilość marek, ale może coś znajdę u kolegów z serii 6DE7, 6FD7 lub 6CY7 i prostowniki typu 5U4G.
Majkel
Czyli ta RPX 100 nie jest warta tych pieniędzy??? czyli co według Ciebie było by dobre dla dynamicznych ???
Nie ma złej pogody jest tylko złe ubranie;)