Dzięki fallow za linki. Zam też poszukam. Na razie wykorzystałem je w dalszej korespondencji. Oto ona:
"zanowny Panie,
Na podstawie korespondecji wcześniej prowadzonej z Panem przez pracownika, Barbarę Wisiorek już 30 marca otrzymał Pan odpowiedz odmowną odnośnie składanej reklamacji. Drugą odpowiedz ponownie 31 marca włącznie z bezpośrednią odpowiedzią serwisu.
Po następnej odmowie produkt został przygotowany dla Pana do odbioru. Rozumiemy że Pan nie zgadza się z opinią serwisu jednak dla nas ta informacja wskazuje że produkt został uszkodzony mechanicznie.
Możemy oczywiście sprawdzić czy jest możliwa w ogóle naprawa słuchawek.
Z poważaniem(...)"
Odpisałem:
"Witam.
>Na podstawie korespondecji wcześniej prowadzonej z Panem przez pracownika, Barbarę Wisiorek już
>30 marca otrzymał Pan odpowiedz odmowną odnośnie składanej reklamacji.
>Drugą odpowiedz ponownie 31 marca włącznie z bezpośrednią odpowiedzią serwisu.
To prawda. Jednakże zasugerowałem, błędne zrozumienie słowa "pęknięte" jako "złamane". Dosłałem zdjęcia, które Pani Wisiorek wysłała do serwisu. Oznacza to, że cała wcześniejsza korespondencja byłą korespondencją wyjaśniającą problem a nie ostateczną decyzją odmowną. Co więcej. Sugeruje, że serwis nie widział na oczy słuchawek i decydował o reklamacji bez pełnej wiedzy na ich temat.
>jednak dla nas ta informacja wskazuje że produkt został uszkodzony mechanicznie.
Proszę oto kilka odnośników do informacji w Polsce i cytatów o identycznych przypadkach takich uszkodzeń:
-------------------------
1)
http://stereo-underground.pl/revievsmenu/sluchawkimenu/171-sennheiser-hd598.html"Plastik po prostu trzeszczy, a wizualnie słuchawki sprawiają wrażenie raczej filigranowych. Dodatkowo obecna jest ta sama popularna wada co w modelu HD595 - plastik może pęknąć przy napisie "Sennheiser" - nad uchwycie każdej z muszli."
2)
http://forum.pclab.pl/topic/557327-Sennheisery-HD-555-pękający-pałąk/
"Przyjrzałem się dzisiaj moim senką i z przerażeniem stwierdziłem że po obu stronach zaczął mi pękać pałąk."
odpowiedz:
"Witam
Proszę słuchawki wysłać Pocztą na adres serwisu podany poniżej w celu wymiany pałąka.
Po naprawie wyślemy firmą kurierską GLS na koszt Konsbud.
Do paczki dołączyć kartę gw. dowód zakupu i dane adresowe z tel.kont.
pozdrawiam
***********************************
KONSBUD HI-FI SP. Z O.O."
3)
http://www.audiostereo.pl/sennheiser-hd555-hd580-czy-hd595_73218.html/page__p__2041927#entry20419274)
http://forum.mp3store.pl/topic/69102-sluchawki-sennheiser-hd598/page__st__200__p__697938#entry697938"No dobra, odesłałem 598 i zamówiłem 650. W ciągu jednego weekendu pęknięcie powiększyło się o kolejne 3mm, mimo że słuchawki nie były w ogóle brane do ręki. Ciekawe czy przed dotarciem do sklepu nie rozlecą się na kawałki. Proponuję bojkot tego modelu, bo przy tej cenie to po prostu cyrk."
-------------------------------------
Zwracam uwagę na pkt. 2 gdzie Konsbud.pl - dystrybutor i serwis Sennheisera na Polskę - UZNAJE reklamację z takiego typu uszkodzeniem.
>Możemy oczywiście sprawdzić czy jest możliwa w ogóle naprawa słuchawek.
Zadziwia mnie Pan. Czy to oznacza, że serwis rozpatrując reklamację i nie sprawdzając takiej możliwości założył, że słuchawek nie będzie naprawiał?!
--
Pozdrawiam"
--
Pzdr
Tomek.