08.08 odesłałem słuchawki na gwarancje, dzisiaj jest 22.09 i zostały mi zwrócone pieniądze.
31.08 po 14 dniach od kiedy 3kropki dostały paczkę z moimi słuchawkami nie dostałem żadnej informacji zwrotnej , więc napisałem e-mail i dowiedziałem się że słuchawki zostaną wymienione. Sklep 3 kropki nie chciał dać wiary, że jest to wada fabryczna. Cytuję Małgorzata Szlósarczyk: "Nie wiem skąd takie przekonanie że cała seria słuchawek jest źle zrobiona? naprawde nasza firma sprzedała już dużo tego typu słuchawek i była tylko jedna reklamacja tego typu co Pana słuchawki zostały wymienione na nowe i wszystko od tej pory jest w porządku(...)"
10.09 Cisza, ani słuchawek, ani żadnej informacji. Napisałem do Pani Małgorzaty: "Od momentu odesłania słuchawek minął już ponad miesiąc, a ja nadal nie otrzymałem nowych. Delikatnie mówiąc "trochę" przekraczają Państwo
termin rozpatrzenia reklamacji, tym bardziej że nie zostaną naprawione." Dostałem kilka e-maili dziwnej, ale mało istotnej dla sprawy treści. Na końcu przeprosiny z powodu problemów z komputerem. No ok każdemu się zdarza.
12.09 e-mail od 3kropki:
"Od: Małgorzata Szlósarczyk
Data: 12 września 2011 13:48
Temat: Re: REKLAMACJA
Do: *
własnie dosałam odpowiedź niestety słuchawek nie da się naprawić serwis ich także nie wymienia poniewaz maja one wade fabryczną dlatego prosze podac nr konta i dane do pzrelewu zostana zwrócone paniu pieniążki."
Prawie miesiąc po otrzymaniu przez sklep 3kropki reklamowanych słuchawek.
Jeszcze tego samego dnia:
to znaczy szczerze mówić serwis nas tak chciał wykiwać w przypadku tych słuchawwek że szkoda gadać ale dobrze że już sprawa idzie ku końcowi(...)
Nie dość, że Sennheiser nie zrobił NIC z wadą fabryczną znaną z poprzednich modeli z serii HD5xx, wypuścił następny wadliwy model słuchawek, to jeszcze robił problemy przy ich reklamacji!
Z ciekawości zapytałem czy sklep 3kropki przestanie sprzedawać słuchawki z wadliwej serii (HD5xx). Pani Małgorzata odpowiedziała:
"to znaczy z tego co wiem od handlowca słuchawek hd 598 ma juz nie być w sprzedaży przynajmniej u nas w sklepie.
inne modele powiem szczerze nie sa awaryjne i bardzo rzadko reklamowane."
No ok w sumie to już nie moja sprawa... ale przecież wszystkie słuchawki z serii 5xx mają taką samą budowę pałąka
16.09 Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo że zgodnie z prośbą dnia 12.09 podałem dane do przelewu. Spytałem czy przelew został wysłany, bo raczej niemożliwe żeby szedł 5 dni. [Dla porównania podam, że paczka priorytetowa z Korei Południowej do Polski (pierwszego urzędu celnego) szła 5 dni (wliczając weekend). Formalności w urzędach celnych w Polsce zajęły ponad 2 tygodnie, ale mniejsza z tym.] Otrzymałem odpowiedź:"
pieniążki zostaną zwrócone w momencie jak dostaniemy korekte od serwisu dzisiaj dostałam informacje że ma to byc w poniedziałek więc na przyszły tydzień sprawa powinna byc już sfinalizowana."
Zwrot dostałem dopiero dzisiaj 22.09 (czwartek).
Podsumowując reklamację w sklepie 3kropki:
- termin reklamacji (2 tygodnie) został ZNACZNIE przekroczony. Naprawdę nie wiem co zajęło tyle czasu. Przecież słuchawki nie wymagały testów dźwięku u specjalistów, ani wymiany/naprawy części. Z początku miały zostać wymienione na nowe...
- jeśli nie będziesz o sobie przypominać i zasypywać sklep e-mailami możesz czekać do śmierci na jakiekolwiek informacje
+ ostatecznie kasa została mi zwrócona
+ Pani Małgorzata była kontaktowa i odpowiadała na moje e-maile