73
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Macio4ever dnia 30-09-2025, 21:02 »
Wyjąłem mechanizm i lecę z serwisem. Wszystko wygląda nieźle :)
1. Kondy w płytce silnika - wylane ale bez dramy
2. Prawa rolka - bardzo dobry stan, umyję i nie ruszam
3. Pasek - raczej zamiennik, ładnie naprężony, WF był dobry raczej zostawię
4. Pasek pomocniczy - cały :)
5. Czeka mnie czyszczenie styków typu taśmy, bo są deko zapyziałe i pewnie dlatego przywiera mi ten od typu IV
Użyłem nowego nabytku czyli przyrządu do ustawiania głowic/rolek z Alliexpress (pomierzony, wymiary zgodne z Abexem, zdjęcie zamieściłem w wątku dotyczącym przyrządów). Przy okazji tego serwisu na gorąco będzie recenzja.
Przyrząd wykonany z nierdzewki, bloczek pomiarowy z alu. Wszystko pasuje i wygoda sprawdzania jest super.
Sprawdziłem lewą rolkę - ustawiona idealnie
Sprawdziłem głowice i zonk. Wygląda jakby były za nisko lub był skręcony azymut (swoją drogą musi być skoro na pomiarach było widać rozjazd faz). Na tyle nisko, że bloczek nie wszedł w widełki (w pozycji opuszczonej jest jeszcze większa różnica). Lakier wygląda na fabryczny... Nie wiem co o tym sądzić.
Na razie uznałem, że wszystko przesmaruję, złożę i dopiero będę ewentualnie kręcił po powtórnych pomiarach.
EDIT: Po "telefonie do przyjaciela" :) okazało się, że szablon włożyłem na maskownicę, zamiast na goły mechanizm stąd zonk z widełkami głowicy... No cóż, człowiek uczy się całe życie. Dzięki Wojtek ;)