Audiohobby.pl

Pioneer SE-A1000 - czym napędzić?

Hoobee

  • 5 / 4823
  • Nowy użytkownik
07-04-2011, 23:14
Witam Szanowne Grono,
ponieważ to mój pierwszy post pozwolę sobie się przedstawić, na imię mam Hubert, jestem początkującym słuchawkowiczem w średnim wieku, muzyki słucham od dziecka, do tej pory głownie poprzez zestawy kolumnowe, ale obecnie, ze względuna warunki lokalowe i wzrastające zapotrzebowanie na święty spokój postanowiłem zaopatrzyć się w słuchawki. Wybór padł na Pioneery SE-A1000, podyktowany był kompromisem cenowo jakościowym oraz znalezioną gdzieś w czeluściach internetu opinią - całkiem pochlebną, poprzednie słuchawki Shure o ile mnie pamięć nie myli 240, były dość męczące, sbyt szczelne i jazgotliwe - synowi odpowiadają.
Posiadam Moje Pioneery od ok. miesiąca i jestem z nich zadowolony, po pierwsze nie męczą - ani głowy- są naprawdę lekkie, nie dociskają małżowin , nie odgniatają głowy, oraz dla uszu nie są jazgotliwe - to takie moje określenie, nie jestem fachowcem- dźwięk nie jest zlany w jednostajny hałas/jazgot, fajnie słychać posczególne instrumenty bez nadmiaru tonów wysokich oraz dudniącego i kopiącego uszy basu czyli w mojej opinii są OK.
Muzyka jakiej słucham to głównie elektryczny blues, alternatywny rock, blues&rock, southern rock oraz rock , ulubione instrumenty to gitara elektryczna i harmonijka ustna. Słucham muzyki z łapciucha  , w zasadzie tylko i wyłącznie, za pośrednictwem Foobara2000 WASAPI i karty usb E-MU 0202 Wszystkie nagrania w formacie FLAC lub jakimś innym małostratnym, mptrzaski omijam.
Teraz moje pytanie, ponieważ korci mnie aby w tor słuchawek włączyć wzmacniacz słuchawkowy.