Często, niektóre osoby, robią tak, że zamawiają 3 urządzenia by mieć je jednocześnie w domu, porównać a później dwa zwracają - często okazuje się, że wracają te droższe.
Nie wiem jak jest ze zwrotami do Chin czu USA bo to nie jest prosta procedura ze względu na cło, gdy wszystko robi się legalnie ale gdy kupujesz w europie (u producenta czy w sklepie) to nie ma problemu jakiegokolwiek o ile sprzęt nie nosi śladów używania. Są takie sklepy jak np thomann.de, które zwroty traktują jak najzwyklejszą rzecz. Polskie sklepy proszą w 9 na 10 przypadkach o podanie powodu zwrotu czego nie musisz robić ale warto napisać prawdę - np "nie podoba mi się dźwięk". Teraz zwracałem słuchawki AIAIAI do sklepu i jako powód podałem prawdę właśnie - spadają z głowy gdy się nią rusza. Dla sprzedawcy to też wskazówka na co klient konsument zwraca uwagę.
Gdy rozpakowujesz sprzęt a wiesz, że możesz zwrócić "poszanuj" wszystkie, nawet najmniejsze opakowania na kabelki itd. Gdy sprzedawca dostanie sprzęt w takim stanie jak Ci wysłał nie będzie jakiegokolwiek problemu.