>> rafaell.s.cable, 2011-03-15 10:19:56
>> frackowiak, 2011-03-15 09:38:53
Panowie, muszę zdecydowanie podkreślić, że postawa naszego polskiego dystrybutora Stax jest wzorem uczciwości i zasad fair play. Znam Pana Kienitza od lat i życzyłbym sobie aby każdy diler audio miał tylko odrobinę jego podejścia do klienta, wówczas osiągnęlibyśmy nowy wymiar profesjonalnej obsługi.
Co do ceny - nie znam jej, ponieważ Stax Polska też jej nie zna. W przypadku renomowanych japońskich firm nie należy spodziewać się zmian z powodu "dobrze schodzą".
Na koniec - uważam, że te nowe słuchawki znajdą wielu klientów w Polsce. Proszę spójrzcie na to z innej strony, nie tylko naszej niezbyt licznej grupy fanów z Audiohobby. Naprawdę są jeszcze ludzie, którzy słuchają muzyki i nie czytają forów dyskusyjnych. Wiem, trudno w to uwierzyć, ale MY tu, nie jesteśmy "pępkiem audioświata".
;))