Dzięki za zdjęcia, staraj się wrzucać w JPG, PNG czy BMP, bo HEIFy nie mają chyba wsparcia w silniku forum.
W każdym razie kondy wyglądają na bipolarne elektrolity. Sprawdziłem w serwisówce i faktycznie tam fabrycznie były 22uF 16V bipolarne elektrolity. Także mój błąd i wszystko jest ok.
Odnośnie oświetlenia kieszeni kasety, to może tylko żarówka się spaliła. W serwisówce nie ma wprawdzie wzmianki o rezystorze po drodze, a również sposób lutowania świadczy o tym, że ktoś z tym rzeźbę robił.
Sprawdź dokąd te dwa czarne kable idą - jeden powinien iść faktycznie do masy, jak jego kolor wskazuje, a drugi powinien iść do +12V.
Niestety serwisówka nie wspomina nic o kolorach kabli, ale wierzyć mi się nie chce, żeby +12V i masę puszczali tym samym kolorem :-D. Na złączce P710 pierwszy pin powinien być zasilaniem +12V na mechanizm, a drugi to właśnie masa.
Moim zdaniem poczekaj, aż ktoś podpowie jaka tam być powinna żarówka i wtedy ją sobie zamówisz. Niestety serwisówka jako tą pozycję podaje tylko "Lamp". Możliwe, że ktoś poprzednio nie mógł dostać odpowiedniej, kupił jakąś pasującą wielkością i na 12V, a że świeciła zbyt jaskrawo to dodał rezystor w szeregu - generalnie nie jest to błędem. Jeśli nie uda się dostać właściwej żarówki, to będzie można tak zrobić - kupić kilka żarówek i kilka wartości rezystorów i metodą prób i błędów dobrać taką żarówę i rezystor, żeby światełko było odpowiednie.
A co do serwisu to za skromny jesteś, ja tylko na sam koniec napisałem o nasmarowaniu osi szpulek, gdy Ty już byłeś po większości prac ;-).
Niestety albo stety, w tym naszym hobby trzeba się nauczyć trochę grzebać, bo innego wyjścia nie ma, a licząc na sprawne w 100% 20-30 letnie egzemplarze można się przejechać.