Alma, odpowiem w Twój sposób:co stanie się z siatką triody, w momencie, gdy złożymy taki układ, jaki naszkicowałem poniżej, wszak wstawiłem rezystor upływu siatki, ma nawet sporą wartość, ale czyż rezystor ten nie ma za zadanie wyrównać charakterystykę częstotliwościową trafka audio?, siatka zaś jest bardzo skutecznie spięta żywcem wręcz do masy, właśnie przez uzwojenie wtórne trafka. Układ działa. Po drugiej stronie trafka jest mikrofon. Trafko ma przekładnię powiedzmy 1:10.
Czyż w specyficznych warunkach rezystor siatkowy nie może mieć wpływ na prąd lampy?Tutaj to nawet nikt nie zauważył, że pisałem o 6h30 a nie o UX-226:"Jeżeli robisz wg schematu z wcześniej przytoczonej strony, to każda zmiana zasilania względem bieżącego wymaga przeliczenia punktu pracy lampy.
W tym projekcie zmieniłbym tylko żarzenie, reszty - nie liczyłem ;)" Czyż niektórzy nie poszukują wyłącznie absolutnego hi-endu, lecz stawiają na ulubione sooooo smooth brzmienie?:"The sound of the choke loaded version is sooooooooohooooo smooth, unlike anything I\'ve heard up to now. Most people will want to hear all the gorey details on what it sounds like, but I really think that it is too subjective."Czytać Panowie, czytanie co miał w zamiarze konstruktor jak mawiała moja ciocia - nie boli. Metody użyte do uzyskania zamierzonego efektu mogą być dalekie od książkowych obliczeń, poza tym, chyba nikt z audiofilów nie słucha sprzętu z potencjometrem skręconym na "0", na pewno nie konstruktor tego urządzenia ;) Całą resztę - liczących zera po przecinku, ilość kondensatorów w torze - tacy konstruktorzy maja ... daleko.
Alma, ujawnij w końcu światu te swoje badania nad lampowym dźwiękiem, nad hi-endem wśród wzmacniaczy... Urząd patentowy czeka z otwartymi drzwiami, zniecierpliwieni audiofile już przygotowują sakiewki. Świat audio czeka na Ciebie otworem, a Ty pozostawiasz go w niepewności, trzymając wszystkich w mgle i mroku...Również pozdrawiam ;)Wiesz, że nikt mnie do tej pory nie nazywał ? Śliczne :)