Audiohobby.pl

Czego teraz słuchacie?

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
12-01-2018, 19:21
Od jakiŚ 3 -4 lat budzi to u mnie szacunek , nie jakies Floydzi czy Cepeliny tylko takie coś i nie tylko z Ameryki bo i z Naszych terenów .Folk .

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
12-01-2018, 19:42
W tym startuje ,ale jest to fascynujące .

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
12-01-2018, 19:54

eMandDe

  • 2160 / 868
  • Ekspert
14-01-2018, 13:40
armeg.

Czy naprawdę nie szło inaczej ?

W przeciągu dwóch godzin wklejasz dosłownie dziesięć ! linków do muzy z YouTube, jak można by zrobić to w jednym wpisie, a potem go po prostu modyfikować !
Odnoszę jakoś dziwne wrażenie, że produkujesz sobie sztucznie ilość Twoich wpisów na AH.
No tak - w końcu jesteś EKSPERT ! w tej dziedzinie.

Sorki jak uraziłem Twoją skromność.
Wiem, nie jestem administratorem ani moderatorem.

Co do muzy nie mam uwag. Można posłuchać.
« Ostatnia zmiana: 14-01-2018, 13:43 wysłana przez eMandDe »

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
16-01-2018, 21:16
armeg.

Czy naprawdę nie szło inaczej ?

W przeciągu dwóch godzin wklejasz dosłownie dziesięć ! linków do muzy z YouTube, jak można by zrobić to w jednym wpisie, a potem go po prostu modyfikować !
Odnoszę jakoś dziwne wrażenie, że produkujesz sobie sztucznie ilość Twoich wpisów na AH.
No tak - w końcu jesteś EKSPERT ! w tej dziedzinie.

Sorki jak uraziłem Twoją skromność.
Wiem, nie jestem administratorem ani moderatorem.

Co do muzy nie mam uwag. Można posłuchać.
nic nie uraziles , czekam na bana .:). napisales co myslisz , oby bylo tu wiecej takich szczerych ludzi.
« Ostatnia zmiana: 16-01-2018, 22:58 wysłana przez atmeg »

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
16-01-2018, 21:17
Normalnie padam na kolana przed ta buzia.

Co do eksperta to sie pare lat poobtaczaj w gownie z bulka po kilku forach to bedziesz rozumial czym to jest.Z reszta nie czepiaj sie wiekszy ekspercie bo dobrze wiesz .Szydzisz ze mnie ale dla mnie wazniejsza jest muzyka.
a 10 wpisow , kocham to miejsce ,forum , niema lepszego w calym necie .
Kurcze .wlasnie moj kocur co kiedys wklejalem tu jego zdjecie upolowal mysze i przyniusl ja do mnie pochwalic sie .Jestem dumny z niego .
EMande  co do samej muzyki ,nie wszystko co tu wklejam jest dobre :) .Czasem wklejam jakies knoty pod wplywem chwili .
« Ostatnia zmiana: 16-01-2018, 23:09 wysłana przez atmeg »

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
16-01-2018, 22:38
20 lat temu zasluchujac sie Hendriksem albo Floydami niedocenialem takiej muzyki.potrzebowalem wiele lat aby dostrzec piekno tych utworow .
« Ostatnia zmiana: 16-01-2018, 22:44 wysłana przez atmeg »

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
16-01-2018, 23:33
armeg.
Co do muzy nie mam uwag. Można posłuchać.
Ja mam uwage do muzy ktora zapodajesz , jest slaba .Na dwa razy daje rade za trzecim razem juz nie ,generalnie nie zacheca do sluchania , postaraj sie, miano Eksperta zobowiazuje . :) stac cie na wiecej .moze niechodzi o wiecej ale o lepiej.pozdrawiam , expert
« Ostatnia zmiana: 16-01-2018, 23:41 wysłana przez atmeg »

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
17-01-2018, 00:24
Teraz slucham
« Ostatnia zmiana: 17-01-2018, 00:26 wysłana przez atmeg »

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
17-01-2018, 00:32
teraz slucham

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
17-01-2018, 00:45
teraz slucham,I niech mlodzi sobie posluchaja kultowego nagrania .

atmeg

  • 1087 / 2752
  • Ekspert
17-01-2018, 01:01
Malinki . tworcy powinni byc milionerami .

tetejro

  • 1634 / 879
  • Ekspert
17-01-2018, 01:16
mam taka prosbę.
Kiedy cos juz wklejacie - i Ty atmegu także bo wklejasz dużo - napiszcie coś na teamat tej muzyki. Żeby było wiadomo że coś tym wpisem chcecie przekazać, a nie tylko podzielić się informacja na temat czego teraz słuchacie - dosłownie (jak turyści którzy fotografują jedzenie w restaruracji hotelowej jakiejś zamkniętej enklawy w Egipcie i wklejaja na szebesbuka... -akby naprawdę taka bida była w Polsce ze nikt restauracyjnego jedzenia tu nie widział).

eMandDe

  • 2160 / 868
  • Ekspert
18-01-2018, 11:35

nic nie uraziles , czekam na bana .:). napisales co myslisz , oby bylo tu wiecej takich szczerych ludzi.

Atmeg - przecież nie chodzi tu o bana !

Napisałem tak bo może i nie wiesz, że tak można !?

Ja mam uwage do muzy ktora zapodajesz , jest slaba .Na dwa razy daje rade za trzecim razem juz nie ,generalnie nie zacheca do sluchania , postaraj sie, miano Eksperta zobowiazuje . :) stac cie na wiecej .moze niechodzi o wiecej ale o lepiej.pozdrawiam , expert

Dziękuję za uwagę. I tak nie zmieni to mojego upodobania. Każdy lubi i sucha co lubi. Nie musisz jej lubić, wcale. To jest wątek dotyczący tego co akurat słuchamy, w moim przypadku słucham, a nie co Ty masz akurat słuchać.


Ja nie uważam się za eksperta w dziedzinie muzy i akurat na tym wątku nie wyrobiłem sobie takiego tytułu.
Nie jestem żadnym ekspertem.
A co do Eksperta - dajmy spokój.
Wspomniałem o nim tylko dlatego, ze ekspert to chyba powinien już wiedzieć jak wklejać informację, żeby nie zaśmiecać serwera. Tylko tyle.

Ekspertem nie jest się też z tytułu tego jak długo i na ilu forach się bywało czy pisało.
Na pewno nie mógłbyś go dostać za Twoje wpisy - pisownie w języku polskim.
I zacytuję tutaj Twoje słowa: "moze niechodzi o wiecej ale o lepiej" !
Naprawdę, .... nie chodzi o więcej, .... tylko o lepiej.
Postaraj się atmeg.


A muza - to muza - dla jednego dobra a dla drugiego nie do słuchania. Tak jak wyżej piszesz - nie musisz słuchać, nie słuchaj. Ja Ci nic nie narzucam.


mam taka prosbę.

......................

- jakby naprawdę taka bida była w Polsce ze nikt restauracyjnego jedzenia tu nie widział).

Masz rację tetejro. Byłoby fajnie.

« Ostatnia zmiana: 18-01-2018, 11:59 wysłana przez eMandDe »

mops

  • 583 / 590
  • Ekspert
18-01-2018, 14:16
Waldek.