:-)
co do oleju
ma byc tak !!!! i koniec i nie inaczej
ja nie bede ci odpowiadac na to pytanie
poniewaz nie znam tego produktu
uzywam od lat !! tego u gory ma taki paramtery
sentetyczny olej firmy kruegel
byl kiedy uzywany przez firme "Revox "
Gęstość przy 20°C : 0,92 g/cm3
Lepkość przy 100°C : 17 mm2/s
Lepkość przy 40°C : 65 mm2/s
poczekaj moze audio ... czy ktos inny powie ci co uzywja
ode mnie juz masz informacje :-)
Ja używam oleju do amortyzatorów SVI 20 firmy ROCK OIL ma bardzo zbliżone parametry do tego co napisał Nano. Nadaje się każdy olej do amortyzatorów motocyklowych o oznaczeniu SAE 20W .
Dane techniczne spisane z broszury SVI 20 :
Gęstość przy 15°C : 0,879 g/cm3
Lepkość przy 100°C : 9,7 mm2/s
Lepkość przy 40°C : 67,8 mm2/s
Cytat z poradnika warsztatowego "naprawa magnetofonów " Bolesława Urbańskiego:
Smarowanie.
Łożyska porowate samosmarujące i podkładki wałków talerzyków , silników , kół przekładniowych i rolki dociskowej zaleca się smarować olejem o klasie lepkości oznaczonej symbolem SAE 20 (klasa oleju o najmniejszej lepkości ) jak WIK 500, DTE produkcji Mobil Oil.
Łożyska poliamidowe (koła zamachowego , krzywki przełącznika prędkości ) oraz wszystkie dźwignie , powierzchnie ślizgowe i inne miejsca niepożądanego tarcia pokrywa się smarem np. GOJ-54 lub smarem lotniczym SM .
Poniżej załączam zdjęcia posiadanych smarów:
Do plastikowych łożysk poliamidowych i elementów przekładni smar Shell Aviation - AeroShell GREASE 7
Do metalowych elementów i przekładni Smar grafitowy.
Łożyska samosmarujące , wałki, talerzyki itp SVI 20
To chyba wyjaśni wszelkie pytania :)
eMandDe>>>>>
Fajna maszynka ten ONKYO jak stan głowic? tylko paski do wymiany? Będziesz zadowolony jak go odpalisz warunek żeby tylko nie był kręcony w środku.
Ja ubolewam z powodu oszczędności instrukcji polskich serwisowych , bo w M7010, 7020 itp... instrukcja jest na tyle uboga że nie podano wcale ustawień toru zapis odczyt . A na oko to można wiecie co... :( A już chciałem go poskręcać i ustawić..
Nano>>>
Pilocika dostałeś ? :)