Mag,
Nic nie musimy wystawiac na zielona trawke!
Po prostu akustyke trzeba oddzielnie zaadresowac, w ten lub inny sposob......
Jest kilka metod...:-)
Przeciez wystarczy te same kolumny wstawic do dwóch roznych pomieszczen i zupelnie inaczej zagraja. Ba, w jednych moze byc swietnie a w innych slabo. Czy to cokolwiek mowi o kolumnach? Nic nie mowi!
Zatem najpierw kolumny muszą posiadac odpowiedni potencjal ( do odtworzenia muzyki na zywo) a pozniej pracujemy nad akustyka. Dla mnie np taki Behringer DCX2496 zalatwia caly temat...;-))
To że każdy zestaw zagra inaczej w różnych pomieszczenia to nie odkrycie ale fizyka
Zestawy muszą mieć potencjał zgadzam się z tym.
Widzę że idziesz na skróty z cyfrową korekcją to dobre rozwiązania ale i ma pewne wady ;-)
Najlepiej po drucie z prądem-analogowo byle do przodu ;)
No wlasnie......
Wiekszosc audio tzw filow uwaza, ze nalezy isc purystycznie - najlepiej kawalek druta i szerokopasmowka.
Ja zreszta tez tak sadzilem. Nie wiem skad sie bierze takie podejscie, niemniej to fakt.
Jednak....
Jesli sie pomysli przez ile uzadzen ten dzwiek plynie na koncercie czy w studio to takie purystyczne podejscie jest NIELOGICZNE!!!
Zeby komentowac trzeba sprobowac.
Z moich doswiadczen wynika, ze rzeczony Behringer poprawia dzwiek o niebo....!!
Ja nie widze kompletnie zadnych minusow!
Co wiecej uzywajac takigo urzadzenia mozna polaczyc drivery bezposrednio ze wzmaczniaczami - bez zwrotnicy!
Absolutnie nie uwazam, ze to droga na skroty! Co wiecej zeby takie urzadzenie wlasciwie ustawilo akustyke trzeba sie troche napracowac. Pomierzyc, pochodzic z mikrofonem i kompem, potestowac. Efekty moga byc spektakularne.