Audiohobby.pl

Wysyłkowe sklepy płytowe ( CD )

Dudeck

  • 5101 / 5863
  • Ekspert
16-05-2008, 17:42
Witam. Mam prośbę do wszystkich "doświadczonych" w tym temacie. Zawsze starałem się sam kupować swoje płyty , gdyż daje mi to możliwość "namacalnego" sprawdzenia towaru ( czasami jak to jest drogi oryginał to i ubity fragment pudełka dyskwalifikuje zakup ). Czy znacie takie sklepy/księgarnie płytowe , w których "niewidocznego za ladą" klienta też potraktuje się poważnie i uczciwie i po rozpakowaniu przesyłki wszystko bedzie ok. Niby jest jakaś reklamacja , ale z tym później różnie bywa . Pozdrawiam i z góry wszystkim dziękuję .

lakers

  • 73 / 5897
  • Użytkownik
16-05-2008, 21:15
Witam
Polecam FAN.PL korzystam z ich uslug od kilku lat i nigdy nie bylo zadnej wtopy.
http://www.fan.pl/

pozdro
Lakers
pozdro
Lakers  

seniortelefono

  • 284 / 5898
  • Zaawansowany użytkownik

second_edition

  • 249 / 5844
  • Aktywny użytkownik
16-05-2008, 21:51
też polecam CDconnection. Wybór znakomity, szybka realizacja, zero wtop, chłamu, używanych płyt. Inny świat. W polandzie to już chyba tylko zapaleńcy i miłośnicy mocnych wrażeń kupują:)

Gonzalez

  • 94 / 5897
  • Użytkownik
16-05-2008, 22:58
Mogę polecić www.jazzloft.com. Korzystałem wiele razy.

Dudeck

  • 5101 / 5863
  • Ekspert
17-05-2008, 09:50
Witam Was wszystkich i bardzo dziękuje za odzew , nie ma nic cenniejszego od własnego doświadczenia ; raz jeszcze dziękuje i pozdrawiam wszystkich .

buble_corp

  • 29 / 5891
  • Użytkownik
17-05-2008, 12:21
Ile czasu idą płyty z CDconnection do Polski? Wysłali mi 26 kwietnia i do dzisiaj się nie pojawiły, czy to normalne?

seniortelefono

  • 284 / 5898
  • Zaawansowany użytkownik
17-05-2008, 13:18
buble
Ok. 3 tygodni. Tak że spoko, dojdą :-)

konto_usuniete

  • 402 / 5898
  • Zaawansowany użytkownik
17-05-2008, 14:49
ADMIN: Konto i wpisy zostaly usuniete na prosbe uzytkownika (parmenides).

kane

  • 4 / 5867
  • Nowy użytkownik
17-05-2008, 21:24
 buble----- pewnie zostały zatrzymane w izbie celnej. Ja mieszkam we Wrocławiu i dostałem pismo z takiego urządu w Bytomiu o dopełnieniu formalności. Do  nich płyty dotrarły po 10 dniach , a dzięki ich "szybkim" działaniom czekam na płyty juz miesiąc dłużej, ręce opadają :-/

dong

  • 541 / 5864
  • Ekspert
19-05-2008, 09:31
^Dudeck
po pierwsze - wnoszę o przeniesienie wątku do działu Muzyka, gdzie zazwyczaj trafiają sprawy związane z zakupami płytowymi.

jest tam już pokrewny temat "Zakupy płytowe za granicą - co i jak??"
http://www.audiohobby.pl/topic/6/467

mojego wpisu stamtąd nie będę tu powielał, bo szkoda dysku... ale starałem się podzielić swoimi doświadczeniami, zajrzyj do linku.

^buble_corp, kane
co do cdconnection to zdecydowanie rekomenduję zamawianie pakietów po 2-4 pozycje (płyty lub boksy) o łącznej cenie rzędu 20 - 40 dolarów. oszczędności na koszcie wysyłki przy większych paczkach są iluzoryczne, szczególnie, że drastycznie maleją szanse prześliźnięcia się przez cło, a czas oczekiwania się wydłuża.
lepiej mniej, a częściej.  :)

Dudeck

  • 5101 / 5863
  • Ekspert
19-05-2008, 14:05
Dong - korzystałem wcześniej z "wyszukiwarki" , ale widać coś mi umknęło , wyślę prośbę do adm. techn. o przeniesienie wątku do działu "Muzyka" . Pozdrawiam wszystkich .

dong

  • 541 / 5864
  • Ekspert
21-05-2008, 08:15
^Dudeck

to jeszcze tytułem uzupełnienia: w pierwszym wpisie pytasz o poważne traktowanie Klienta. Niestety pod tym względem polskie sklepy (szczególnie większe) dzieli jeszcze przepaść od zachodnich. O perypetiach z gigantem już pewnie czytałeś, ja mogę dodać, że ewidentnie używane płyty można dostać również z empiku, a kwestie kontaktu z klientem, wywiązywania się z terminów, obsługi reklamacji itd. lepiej pominąć milczeniem. Podobno są chlubne wyjątki, ale ja się generalnie zraziłem.

Co do reklamacji, to poziom obsługi w sprawdzonych przeze mnie lub przez kolegów punktach zagranicznych jest rewelacyjny. WSZYSTKIE zgłaszane przeze mnie problemy (dodam, że w skali moich zakupów było ich naprawdę niewiele... i przeważnie bez winy sklepów) zostały załatwione szybko, bez zbędnych dyskusji i po mojej myśli - ze zwrotem kasy za zagubioną PRZEZ POCZTĘ przesyłkę włącznie (pomimo, że paczka nie była ubezpieczona, czyli poszło w całości na koszt firmy). Jeżeli polskie punkty osiągną kiedyś podobny standard, z największą przyjemnością do nich wrócę - ale na razie preferuję bezpieczne zakupy za granicą.

Dudeck

  • 5101 / 5863
  • Ekspert
21-05-2008, 17:10
Dong - dziękuję za cenne porady - pozdrawiam .