Do siebie dodam opisy zestawień z CAL + conducfil 1,2m + pady polarowe z miękkim wypchaniem + trzy komory w muszli (przetwornik, tłumione boki muszli - lustro akustyczne z wentylacją - miejsce na bas, może z wytlumieniem - polplatki miękkim na zewnątrz - na końcu kilka mm izolacji od plastiku muszli) + ukierunkowanie przetwornika przez tłumienie polarem boków przetwornika (średnica otworu kilka mm):
MSI Wind U100 - większy bas, średnia precyzyjna góra, bardzo mała dynamika
pclink/usb + Beresford 7520B GFmod Stage 1 - mało basu (mała pojemność na wyjściu), szara średnica, niska góra roztrzaskana, o małej precyzji, dźwięk blisko, trochę trudny do odbioru, przeciętna dynamika
pclink + Beresford + Fury - średnica taka sama jak powyżej, niska góra też, wysoka góra złagodzona, zlampowiona, przestrzenna, ale reszta psuje odbiór, bas nie wiem
pclink + Lampucera Maxi + Fury - jak powyżej + dobra średnica, niska góra sypiąca trzaskami, sybilantami, bas ok
emu0404 + Lampucera Maxi + Fury - mocny bas, średnica barwna/muzykalna, góra złagodzona, ale bardzo precyzyjna, dźwięk przestrzenny, oddalony, nie zagłuszający inne odgłosy, rozkręcony na ok 1,5/10
Beresford 7520 by mirhon - całkowity brak basu, szara średnica, góra roztrzaskana o małej precyzji, ogólnie charakterystyka liniowa rosnąca pod wysokie częstotliwości
cd onkyo (jakiś...) + WBA Sensarius - dźwięk na górze niesamowicie precyzyjny, dynamika niskich i średnich częstotliwości nienajlepsza, bas siejący harmonicznymi, brak precyzji na niskich częstotliwościach i niskiej średnicy, syntetyczny dźwięk
DAC Behringer + klon Lehnmana - dosyć cyfrowy, dobrze oddany dźwięk
Beresford 7520 + klon Lehnmana - minimalnie większa dynamika i precyzja, na granicy percepcji
DAC Behringer + wzmacniacz lampowy konstruowany pod K701 - dosyć cyfrowy dźwięk, lekko podostrzony wyższa średnica, trochę odchudzona niższa
iriver T60 - brak wyższego basu, wysoka średnica mało dynamiczna, brak najwyższej góry, gra wszystko tak samo, męcząca barwa
na dodatek irivet T60 + stockowe CAL - mocny, sztucznie napompowany bas, mało dynamiczna, skompresowana góra o fatalnej precyzji