Audiohobby.pl

NAD 614

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
07-02-2021, 10:38
etap  zabawy hm..zadnych sprezyn..jedyna jest w mostku  z glowicami..czyzby w ten sposob prowokowali ruch czarnego kola.. to calkowicie inna konstrukcja..jesli ale tak to dzial to musimy mie b b b  czyste nasmarowane kolo...ponowaz minimalne opory powoduja zastoj obrotowy he he..ale slowo wymyslilem
« Ostatnia zmiana: 07-02-2021, 10:44 wysłana przez nano »

chorazy3

  • 1502 / 1654
  • Ekspert
07-02-2021, 10:44
Nawet na osi capstanu, z tyłu nie ma ? Szok.
Paweł

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
07-02-2021, 10:49
mam tylko nadzieje ze nic nie brakuje...wlasiciel ..
mial go z drugiej reki   lata..i niby dzialal..pote zatrzymal sie i wywalil go na poddasze.....wlozylem  tak tylkk dla sprawdzenia  czy magnetofon  jest teraz elektrycznie  ok...niestet licznik  walniety..bedzie zabawa

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
07-02-2021, 13:04
testuje rscznie...obracajac kolem...sa 3 pozycje  stop..play..pause....pytanie...potrafisz   przy pozycji..
pause
otworzyc klape  z kaseta ?
ja potrafie  hm..sprawdz prosze
« Ostatnia zmiana: 07-02-2021, 13:14 wysłana przez nano »

Hammer

  • 4700 / 2350
  • Ekspert
07-02-2021, 14:15
ale to prosty mechanizm, capstan ma zębatkę , która steruje czarnym kołem a nim kieruje elektromagnes z dźwignią, play jest tam gdzie przerwa na obwodzie koła czarnego, pyk sygnał elektromagnes podbiera dźwignie przestawia kólko itd ..... Nano to przecie proste jest.....
Złóż do kupy i pykaj elektromagnesem kręcąc kołem zamachowym.

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
07-02-2021, 14:57
hammer  ..pyk elektomagnes..a co popycha kolo..to mnie intersuje i juz..lubie rozumiec co robie..
w starszych mechaniolach  sprezyna byla tym czyms.
w tym tak nie jest...
jak jest pause potraficie wyjac kasete ?

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
07-02-2021, 19:41
ale numer  ten elektromagnes  .a dokladnie trzpien nie spada swobodnie...tzn...jak wl play podciaga ramie ale przytrzymuje za dlugo...i dzieja sie cuda...najpierw myslalem ze kontakt czujnik cis nie tak..a to ten skur...elektromagnes.....noi juz wiem na jakiej zasadzie diala te kolo ..to za chwile...dzala to tak w mostku z glowicami z tylu jest bialy trzpien..on wchodzi do naszego czarnego kola w ten sposob z kolo nasze jest pod ciezarem mostka w stanie nacisku na biala lape z elektromagnesem .jak tylko tylko elektromagnes  przesunie ta lape to pod naciskiem trzpienia przesuwa sie o 5 mm  czarne kolo..to wystarczy poniewaz ta pozycja jest lapana przez zebatke capstana..itd... tu obserwacja skopanego elektromagnesu patyczkiem
« Ostatnia zmiana: 07-02-2021, 20:45 wysłana przez nano »

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
07-02-2021, 20:46
naprawilem licznik ..to juz cos...na razie klade projekt bok bok z notatka  elektromagnes do  d...akustyke pozniej sprawdze
« Ostatnia zmiana: 07-02-2021, 20:58 wysłana przez nano »

Hammer

  • 4700 / 2350
  • Ekspert
07-02-2021, 21:00
ale co ma zatarty trzpień czy jak?

chorazy3

  • 1502 / 1654
  • Ekspert
07-02-2021, 21:04
Raczej jakieś zwarcie w uzwojeniu elektromagnesu.
A co było z licznikiem do naprawy ?
Paweł

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
07-02-2021, 21:12
elektromagnes  podmienilem  uzwojenia..ale dalem stary trzpien..musze to obadac co skopalem..to bedzie 7 rozwalenie nad 614..potrzebuje wyluzowania bo nim rzuce..licznik  stukalem po tych drutach  musilam poprawic wszystkie luty i jest ok..
pokaze jutro jak sie zachowuje mi machanizm jest b b b  dziwnie...wydaje sie ze tak nie powinno byc pokaze pozniej  film
« Ostatnia zmiana: 07-02-2021, 21:35 wysłana przez nano »

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
08-02-2021, 12:39
tu filmiki


cos nie  tak   niby dziala  ale sami widzicie
eee
mysle ze to elektromagnes nie odbija pozadenie


nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
08-02-2021, 12:39
tak powinno byc
leci na patczku
czyli jeszcze was pomecze tym modelem kiedys


« Ostatnia zmiana: 08-02-2021, 14:34 wysłana przez nano »

AUDIOTONE

  • 9425 / 5890
  • Ekspert
08-02-2021, 21:09
Ten wskaźnika Nano fajnie wygląda jest "inny" niż wszystkie w poziomie.
Analogowa Grupa Wywrotowa.
Wojtek.

nano

  • 9079 / 5043
  • Ekspert
10-02-2021, 08:12
ja duzo wybaczam  NAD . om 
tak wiec   lepiej mnie nie pytac ,,, o wyglad  ...
jeszcze nie  naprawilem nie wiem jak brzmi tak konstrukcja
temat rolka  zaraz pokaze bo zapomnialem
tak byla  czyli nie ma sil  musimy ja wymienic
zony nie bylo  uzylem moja ulubiona  "podkladke wyminiarke drewniania do rolek"
« Ostatnia zmiana: 10-02-2021, 08:17 wysłana przez nano »