Audiohobby.pl

Superlux HD330 - potrzebny wzmacniacz?

Grumcajs

  • 4 / 1467
  • Nowy użytkownik
19-04-2020, 19:13
Witam, planuję zakup Superluxów HD330, ale nie wiem czy jest sens bez dokupienia wzmacniacza słuchawkowego. Czy podpinając je do wzmacniacza głośnikowego do wejścia na słuchawki nie uzyskam satysfakcjonującego efektu? Muzyki będę słuchał z laptopa, płyt i kaset. Chciałbym obejść się bez zakupu wzmacniacza żeby zmieścić się w 200zł. Dodam, że jak już pewnie po pytaniach większość zauważyła jestem początkujący w tych sprzętowych kwestiach, także nie zależy mi od razu na wymianie kabla itp w słuchawkach. Obejdę się z samą wymianą padów. Jeśli te słuchawki bez wzmacniacza słuchawkowego nie dadzą rady to czy kupując HD688b będę mógł obejść się bez zakupu wzmacniacza i bez większej różnicy w dźwięku względem HD330?

Sekator

  • 447 / 3310
  • Zaawansowany użytkownik
19-04-2020, 19:37
Witam, planuję zakup Superluxów HD330, ale nie wiem czy jest sens bez dokupienia wzmacniacza słuchawkowego. Czy podpinając je do wzmacniacza głośnikowego do wejścia na słuchawki nie uzyskam satysfakcjonującego efektu?

Po co ci osobny wzmacniacz słuchawkowy jak już takowy masz wbudowany.

Grumcajs

  • 4 / 1467
  • Nowy użytkownik
19-04-2020, 19:47
To znaczy, ze głośnikowy z wejściem na słuchawki spełnia też zadanie słuchawkowego, tak?

Karol

  • 2011 / 4322
  • Ekspert
19-04-2020, 19:54
Tak i nawet więcej. On nie spełnia zadania, tylko ma taki wzmacniacz wbudowany.
Naprawdę tak jest.  @Sekator nie kłamie.
Ale nie powiedziane, że nie możesz sobie kupić innego. :)
« Ostatnia zmiana: 19-04-2020, 19:57 wysłana przez Karol »

Alucard

  • 2551 / 3600
  • Ekspert
19-04-2020, 20:57