Długość ma znaczenie bo jak widać na zdjęciu co wkleiłeś powyżej , bo jak będą za długie to będą obcierać o otwór w mechanice ,a jak za krótkie to będą się blokować o ten ze otwór.
Na zdjęciu twoim powyżej widać kółko idlera bez oponki i poniżej są dwa wąsy a milimetr wyżej jest jeden wąs i ta milimetrowa szczelina utrzymuje idler w mechanizmie w odpowiedniej pozycji.
Pewnie masz rację
Tak sobie patrzę na tę fotke i na mój mechanizm i chyba juz wiem co zrobiłem źle.
Jak mi sie zgięły te końcówki to je tak przykleiłem a potem założyłem idlera bezpośrednio na mechanizm (blaszkę i nie chodzi w tym otworze tylko slizga sie po górze blaszki.
Poniżej wkleiłem fotki, żebyś wiedział co mysle, że zrobiłem źle.
Musze jeszcze raz rozebrać ten mechanizm idlera, wyprostować te dwie źle przyklejone końcówki (fotka najwyżej) i zakładając ten mechanizm włożyć go pomiedzy te blaszkę mechaniki.
tak jak na fotkach ponizej pierwszej.