Zachciało mi sie wypożyczyć coaxiala rzeczonej Firmy od Dystrybutora z Wrocławia , oprócz tego ,że uprzejmy
to odniosłem wrażenie ,że to młody ,głupi lamer stawiajacy pierwsze kroki w tym interesie ale z takim podejściem do klienta to sukcesów mu nie wróżę.
Żeby wypożyczć należy wpłacić jako kaucję cenę detaliczną tego kabla - normalne ,opłatę za przesyłkę 12 zł w normie oraz 10 zł za każdy dzień wypożyczenia licząc od daty wysyłki - paranoja.
Przez pierwszy i drugi dzień /opłata uiszczona/ i przy odsyłce to samo a więc 4 dni to "słucha" chyba go sobie Spedytor ,do tego jeszcze parę dni na wygrzanie "surowego"kabla ,kilka dni na odsłuch i razem robi się ok. 150 zł ,plus koszt odsyłki.
Czyżby w cenie detalicznej "katalogowej" nie było marży dystrybutora ?
Przy obecnym kryzysie ,którego skutki odczujemy w najbliższym czasie ,Dystrybutorzy sprzętu RTV też go boleśnie odczują ,takie podejście do klienta jest rozbrajające i trąci po prostu głupotą bo inaczej tego nie można nazwać.
W lecie wypożyczyłem w Firmie Audio System kable głośnikowe Acoustics Zen Absolute cena 10.000 zł - promocja 6.000 zł ,odsłuchiwałem dzięki uprzejmości Właściciela 3 tygodnie , ostatecznie nie kupiłem ,mój koszt to koszt odsyłki.