Audiohobby.pl

ZAGADKA AUDIOFILSKA

lancaster

  • 25973 / 3545
  • Administrator
18-11-2015, 21:23
Rumburak, jak ten preamp sie w ogole nazywa ???

PS. mna zanadto sie nie przejmuj, często zgredze, nie tak jak Rumburak ale zdarza sie ;-)

Gustaw

  • 1310 / 963
  • Administrator
18-11-2015, 21:45
Rumbi,

A może tak przeróbka na monobloki? To zaledwie kilka minut roboty.
Guciu, utraciłeś zdolność pisania merytorycznego ???

Etam... nie doceniasz mojej konstruktorskiej kreatywności tudzież Rumburakowego podejścia.
Mam się w końcu od kogo uczyć. :D

Ale poważniej, "przeca napisąłem, że to optycznie fajny wzmok" ale nie mogę się powstrzymać przed wartościowaniem korelacji jego konstrukcji z faktem wycinki lasów z Puszczy Amazońskiej. Merytorycznie mogę się odnieść dopiero po posłuchaniu bowiem sama topologia oraz komponenty wymienione w specyfikacji dobrego dźwięku jeszcze nie czynią.Ważne jednak, że Tobie się ten dźwięk podoba bo w końcu to jest najważniejsze.

lancaster

  • 25973 / 3545
  • Administrator
18-11-2015, 23:03
Rumburak, ciezko raczej wytrwac przy Twoich wynurzeniach. A juz na szczere odpowiedzi nie masz co specjalnie liczyc z mojej strony chyba ze bedzie je mozna ograniczyc do tak/nie.
Za bardzo muliło drzewiej w rozmowach miedzy nami.

2Kzł za wzmacniacz lampowy cena zupelnie spoko, firma nazywa sie model 08 ?

Egon@

  • 810 / 899
  • Ekspert
08-12-2015, 00:05
Audiofilski Yakin modyfikowany przez Foxbata