Audiohobby.pl

Kaseciak samochodowy

kaczor666000

  • 82 / 418
  • Użytkownik
24-08-2017, 16:51
nano jak najlepiej go zmierzyc
« Ostatnia zmiana: 24-08-2017, 17:05 wysłana przez kaczor666000 »

kaczor666000

  • 82 / 418
  • Użytkownik
31-08-2017, 18:58
wkoncu zrobilem trzeba bylo odlaczyc pin 5 od kostki zgaslo podswietlenie i zmienilem pin 4 na 7 zamiana plusow teraz chodzi tak jak ma byc i jestem zadowolony w skodzie fabia kombi 2004r sa kable ustawione pod fabryczne i trzeba przestawic a pin 5 nawet moze uszkodzi radio bo podaje +12v bezwglednie go trzeba wyciagnac z kostki

nano

  • 4372 / 2730
  • Ekspert
31-08-2017, 23:23
dzieki za  info



m701

  • 32 / 318
  • Nowy użytkownik
05-09-2017, 19:45
A użytkuje ktoś z was radio samochodowe w domu?. U znajomego widziałem ładnie wkomponowane w ściankę altanki radio samochodowe, wystaje tylko zdejmowany panel, oczywiście on ma już radio z wejściem usb, tak że muzyczka leci jaką lubi, postanowiłem też się pobawić, na pierwszy ogień poszedł mój stary magnetofon, na razie gra na próbę na stole, zasilany ze starego zasilacza komputerowego.
Mirek

VincentVega

  • 30 / 3617
  • Nowy użytkownik
08-09-2017, 23:39
kiedyś podłączałem dla testu ale w sumie mam jeszcze gdzieś w garażu stare radyjka a i zasilacz się znajdzie to podłączę sobie w wolnej chwili :)

nano

  • 4372 / 2730
  • Ekspert
12-09-2017, 12:23
czyzby  ta perforacja dziurkowna   byla   od mikrofonu ?

Sławo1

  • 191 / 813
  • Aktywny użytkownik
03-02-2018, 18:48
Znalazłem coś fajnego, szczególnie myslę dla nano.

http://antique-autoradio-madness.org/8_tracks/8_pistes_1def.htm

nano

  • 4372 / 2730
  • Ekspert
07-02-2018, 23:29
he he  fajny gadget juz widze w 21 wieku jak wlacze ten gadget w samochodzie a on zrobi z zabawki akumulatora kotlet he he he


dzieki za link mam gddzies dane o tym sprzecie pozniej zapodam

eMandDe

  • 2118 / 718
  • Ekspert
11-02-2018, 10:47
Ja pochwalę się moim sprzętem w aucie.

A zreszta nie wiem czy jest sie czym chwalić - to zwykłe radyjko na kasety.

Przeobiłem juz minidisc, cd. Były tez i mp3.
Nie miałem wyjścia bo w komplecie z CD od SONY.
To sie spaliło - Hm - taki jego koniec.
Był minidisck jak wspomniałem - też od Sony.

Wróciłem do CC.

Zamontowałem do odpowiedniego auta i działał - do chwili kiedy przestał, teraz jest w fazie oczekiwania na naprawe - niestery.
Wróciłem do minidisc SONY ale to już nie to, Jeżeli chodzi o dzoięk to wysuada, a nie wspominając juz o tunerze - en to jakby go wcele nie było.

Becker to Becker.

Musze szybko go wskrzesić z umarłych. Padła prawdopodobnie końcówka, dziek zaczął przerywać i się w końcu skończył - to chyba końcówka co ?

A tu fotka poglądowa

« Ostatnia zmiana: 11-02-2018, 11:10 wysłana przez eMandDe »
Mirek

nano

  • 4372 / 2730
  • Ekspert
Dzisiaj o 11:33
piekna sprawa
ale jaki samochod trzeba by kupic zeby to pasowalo


eMandDe

  • 2118 / 718
  • Ekspert
Dzisiaj o 11:41
Na pewno jakiegoś kanciaka.

Chociaż dzisiejsze w swej obłości też zmierzają w kierunku kanciastości.
He he he
Linie są wyraźnie zaznaczone.
Pasowałyby pewnie do jakiegoś amerykańca z lat 60-70.

Śliczny sprzęcik.

Mirek