To jest sprzedaz za 10lat od kiedy HD800 zostaly wprowadzone, a to nawet nie jest ich reklamowy flagowiec..
Ile nowych Orfeuszy sprzedano 30 ?
Pioneer robi recznie swoje szczytowe modele, produkcja jest ponizej 1000sztuk rocznie, to samo z Final Audio D8000, Sony sprzedalo przez ponad 20lat sporo ponizej 10tys swoich MDR-10, to o jakim masowym rynku my tu mowimy ?
Zwlaszcza, ze obrot to jedno, a zysk z niego to ZUPELNIE inna rzecz, dlatego Stax balansowal na krawedzi bankrutcwa, to samo Sony swego czasu.
Szczytowe nauszniki ('cost no object') to oczywiscie jest absolutna nisza, sluzaca jako produkt marketingowy pomagajacy w sprzedazy tanszych nausznikow, czesto utrzymywany w produkcji z minimalnym zyskiem. Tu nie chodzi o konkurencje tylko o liczbe zasobnych klientow zainteresowanych tego typu nausznikami, skoro taki Pioneer, czy Sony albo nawet HiFi Man nie chcieli wysylac swoich drozszych modeli na recenzje uznajac, ze sie w Polsce nie sprzedadza to chyba o czyms swiadczy.