Ok. Cypis, podsumuję za siebie
moim zdaniem nie ma prawidłowości, która mówiłaby, że reklamuje się głównie produkty najlepsze, ew. że reklama (pieniądze w nią włożone) jest wprost proporcjonalna do jakości produktu
reklamują ci, których na to stać, a stać tych, którzy potrafią sprzedać
ale sprzedaż tylko w pewnym stopniu (nie wiem jakim, ale moim zdaniem względnie niewielkim) jest proporcjonalna do jakości produktu
oczywiście, wiele zależy od branży, ale branża audio jest powiązana z postępem technologicznym bardziej na zasadzie, że nowa technologia sprzedaje się lepiej nie dlatego, że koniecznie jest lepsza, ale że jest nowa
bo, w branży audio lepsze jest nie to, co jest lepsze, ale to, co się komu bardziej podoba
a to, dlaczego się coś komuś podoba wynika z wielu różnych czynników, zaczynając od indywidualnego gustu (bo np. ktoś lubi, żeby dźwięk nie przeszkadzał mu przy robieniu prasówki) a kończąc na wyglądzie i prestiżu związanym z marką