Audiohobby.pl

Philippe Jaroussky w Poznaniu

marcow

• 1045 / 5538
  • Ekspert
16-06-2012, 11:08
Jutro w Auli Uniwersyteckiej w Poznaniu wystąpi światowej sławy kontratenor Philippe Jaroussky.
Relacja w poniedziałek.
Jestem ciekaw jak zabrzmi muzyka na dawnych instrumentach

http://poznan.culturowo.pl/philippe-jaroussky-zapomniane-arie-kastratow-e18189/

marcow

• 1045 / 5538
  • Ekspert
16-06-2012, 11:12
I jeszcze jedno

&feature=related

Ged

• 1723 / 6084
  • Ekspert
17-06-2012, 22:45
W oczekiwaniu na Twoje wrażenia z koncertu słucham sobie wersji południowo amerykańskiej :)
polecam, warto

marcow

• 1045 / 5538
  • Ekspert
18-06-2012, 11:35
Ogólnie rewelacja.
Nad relacją muszę trochę popracować  i trzeba poczekać.

marcow

• 1045 / 5538
  • Ekspert
18-06-2012, 12:49
Mam autograf

marcow

• 1045 / 5538
  • Ekspert
18-06-2012, 17:23
Relacja z koncertu pod adresem   www.pkm-vintage.pl

rafaell.s.cable

• 1166 / 5541
  • Ekspert
18-06-2012, 18:41
Szczerze zazdroszczę :)

Ged

• 1723 / 6084
  • Ekspert
18-06-2012, 19:01
Ja tak samo zazdroszczę, może nawet bardziej :)
Przeczytałem opis koncertu, krótki, ale jak tu opisać geniusza.
Dla mnie jest najbardziej wzruszającym śpiewakiem spośród tych, których płyty słyszałem. Wydaje się, jakby był faktycznie "kastratem", w sensie artystą, który poświęcił wszystko dla głosu. Dodatkowo wygląda tak jakby miał w sobie coś z kobiety. Jest gejem (co chyba jeszcze bardziej wpływa na jego popularność jako kontratenora). Oglądam wywiady z nim na YouTube i po koncercie czy nagraniu wydaje się zwykłym, sympatycznym człowiekiem. Ale jak śpiewa, to jakby żył Farinelli czy Carestini. Z drugiej strony na scenie najlepiej wygląda w czarnym i normalnej fryzurze. Bo jak go przebiorą i umalują do opery to wygląda śmiesznie (moim zdaniem).
W ostatnich kilku latach nagrał kilka wspaniałych płyt.
Następnym razem . . .

marcow

• 1045 / 5538
  • Ekspert
18-06-2012, 19:31
Nawet fragment zaśpiewał normalnym męskim głosem.

pastwa

• 3823 / 6082