Audiohobby.pl

FLAC i takie tam proste pytanie:)

MAG

  • 2393 / 5882
  • Ekspert
25-11-2011, 21:00
Myślę o Mikołajkach i sprzęcie gdzie jest twardy dysk itd i jest możliwość magazynowania muzyki w formacie bezstratnym może być we FLAC , przyznam że jestem laikiem i trzeba moją prośbę traktować specjalnie :)
Czy może mi ktoś pomóc w wyborze co kupić na Mikołajki dla żony nie może być to duże urządzenie , musi współpracować ze słuchawkami , jakieś propozycje ? będę wdzięczny.






Nie ma złej pogody jest tylko złe ubranie;)

ogorek

  • 855 / 5235
  • Ekspert
25-11-2011, 21:17
Ale to ma być odtwarzacz do słuchania podczas aktywności sportowej/spaceru czy stacjonarny.

Jak to pierwsze to dla kobiety raczej mały i lekki odtwarzacz oparty na pamięci.

Może być ipod, polecany swego czasu przez @majkela iRiver E10, trzeba by zajżeć na forum mp3store - co jest obecnie na topie. Moja żona od 6 lat używa iRiver T20 i jest zachwycona. Ale oczywiście jest to model nieprodukowany. A jakie słuchawki do tego ???

Chyba, że chodzi o słuchanie stacjonarne ... ale raczej zakładam, że przenośne. Nie ograniczałbym się do FLAC. OGG QX gdzie X >= 6 jest wystarczające.

@Rollandsinger był swego czasu wielbicielem Sony X10 bodajże ... Bardzo fajny odtwarzacz z dobrymi słuchawkami w zestawie
Audionemesis VLE, Audiolab mDAC, BP, AKG701, T90, stacj: HEED Obelisk SI
Każda modyfikacja systemu podnosi jakość brzmienia o 2 klasy wyżej. Po pewnym czasie zauważam, że się pogorszyło w stosunku do poprzedniej wersji …

Fomalhaut

  • 118 / 4975
  • Aktywny użytkownik
28-11-2011, 10:59
ipod nie odtwarza flac, chyba, ze classic z wgranym rockboxem,
Sony także nie odtwarza Flac, poza tym seria 10x nie jest już produkowana,

Przyzwoite, a nawet dobre dźwiękowo są Sansa clip, fuze, albo Cowony C2, i9

zależy od wielkości kwoty jaką możesz na prezent przeznaczyć

Rolandsinger

  • 2894 / 5896
  • Ekspert
29-11-2011, 00:01