Audiohobby.pl

System stereo na 8 m2

paczek68

  • 6 / 5069
  • Nowy użytkownik
29-05-2010, 17:29
Po pierwsze chciałbym sie ze wszystkimi przywitać bo jest to moja pierwsza wypowiedź na tym forum. Jestem na etapie kompletowania mojego pierwszego systemu stereo lecz mam bardzo mały pokój odsłuchowy tzn 2.8 x 2.8 m i nic sie nie zapowiada żeby co sie miało zmienić , więc nie wiem czy jest sens kupować wzmacniacz za 10-12kzł i odpowiednie monitory do niego i czy bedzie on  grał bardziej przestrzennie od wzmacniacza za 3-5 kzł i oczywiscie kolumny z tego samego przedziału cenowego. Oczywiscie zamieżam odsłuchiwać w salonach sprzet lecz nie do konca wierze w pełni obiektywne opinie sprzedawców a poniewarz nie mam doświadczenia w tym zakresie wiec licze na wasze rady.

Krs47

  • 1037 / 5865
  • Ekspert
29-05-2010, 22:33
Do takiego pomieszczenia polecam monitory studyjne bass reflexem z przodu. Chodzi tu o ustawienie zbliżone do nearfield, gdzie port umieszczony z tyłu traci na efektywności.

Całkiem solidne i niedrogie są KRK Rokit, np. wersja 5calowa. To chyba jeden z tańszych sklepów ale mozna jeszcze poszukać (cena za sztukę):
http://dj-sklep.pl/p/pl/1505/krk+rp5+rokit+g2.html

Jak chcesz wydać więcej, to jest bardzo fajny monitor na glośnikach Seasa, w dodatku polskiej firmy:
http://www.fabrykadzwieku.pl/Studio/Monitory/APS-IO-para.html
http://www.aps-company.com/index.php?go=produkty&id=12

P.S. nie sugeruj się kolorem na fotkach, do wyboru w przypadku APS jest nawet fornir i myślę, że ciężko będzie o lepsze nagłośnienie takiego małego pomieszczenia. Przynajmniej jeśli chodzi o wierność wzgledem oryginalnego sygnału.

garnooh

  • 101 / 5156
  • Aktywny użytkownik
30-05-2010, 01:37
Wg mnie nie ma sensu . oczywiście ,ze  mozn, ale lepiej  za  znacznie więcej  !!!
zakup yamaha piano craft z cd bądź z DVD cena ok : 2000-3000 pln i lepiej za tką kasę mieć nie będziesz :)
Za resztę pieniędzy kup dobre kable i stendy pod głośniki i po sprawie !!!