Audiohobby.pl

Słuchawki wysokiego lotu

pastwa

  • 2839 / 3906
  • Ekspert
03-09-2018, 21:57
Recenzji nie czytalem, ale sluchalem PS2000 i te Grado a elektrostaty to dwa rozne swiaty.

Kolega, ktoremu sprzedalem swoje stare GS1000 (z kablem BD), majacy obecnie zarowno Utopie i D8000, wyciagnal ostatnio Gradosy po roku ich lezenia w pudelku (jak kupil mial inny system, zrodlo i wzmacniacz) i krzyknal eureka!

Mowi, ze juz nie slucha klasyki i wokali na niczym innym tylko wlasnie tych GS1000, i ze dla niego to koniec poszukiwan jesli idzie o drajw, palete barw, miekkosc, subtelnosci, emocje, czar itp. pierdoly ;'))

Nie jestem jednak przekonany czy jakosc drewna (mahon) obecnych drewniakow jest ta sama co 10lat temu.

Wracajac jeszcze do PS2000, nalezy je koniecznie przymierzyc i posluchac chwile, dla mnie sa zbyt ciezkie i zwyczajnie leca z glowy przy kazdym odchyleniu od pionu, a to zabija komfort, wiec juz dalej ich nie analizowalem, to smao bylo z PS1000 (te jednak mi sie nie podobaly sonicznie).

Alucard

  • 349 / 1614
  • Zaawansowany użytkownik
04-09-2018, 13:58
GS1000 to aż taki mocny zawodnik? Z tym że ja klasyki za bardzo nie słucham, chyba że klasycznego rocka ;)  Poczytałem trochę recenzji starych Ultrasone E9. To są te nowe Tribute 7. Podobają mi się bardzo te opisy, szczególnie niskich rejestrów.

pastwa

  • 2839 / 3906
  • Ekspert
04-09-2018, 14:42
Egzemplarz egzemplarzowi nierowny w krainie Grado (w zaleznosci jak sie jakosciwoo drewno trafilo i przetwornik), poza tym, ten moj mial fabrycznie zalozony kabel od Moon Audio z wtykiem Furutecha, ktory wprowadzal sporo dociazenia w dzwieku i go ogolnie przyciemnial, bo fabryczne graly lekko, jasniej i lubily popiescic wysokimi, wiec trzeba bylo uwazac z doborem sprzetu. Ja na swoich moglem sluchac kazdej w miare dobrze zrealizowanej muzyki, mogl byc i rock i metal, ale one i tak krolowaly wlasnie w klasyce.

E9 dobrze grajace slyszalem tylko u Piotra Ryki, wiec jest szansa ze na innym/przypadkowym sprzecie zagraja sporo slabiej, nalezy sie z tym liczyc. Piotr bawil sie lampami, wiec mial te mozliwosc aby nagiac charakter wzmacniacza do sluchawek, jest to jednak czasochlonne i czasem dosc kosztowne zajecie, no ale takie hobby, jesli jest sie audiofilem ;'))

Alucard

  • 349 / 1614
  • Zaawansowany użytkownik
04-09-2018, 15:17
Myślisz że E9 zagrają dobrze z czymś pokrojem Chorda Hugo 2, TT albo Naima V1?

pastwa

  • 2839 / 3906
  • Ekspert
04-09-2018, 16:29
Nie smiem nawet zgadywac, moze byc znakomicie, ale rownie dobrze i bardzo slabo, to dosc wybredne sluchawki. Trzeba sluchac...

Alucard

  • 349 / 1614
  • Zaawansowany użytkownik
16-09-2018, 16:44
Czy komuś wiadomo coś na temat słuchawek Ultrasone Siganture Pro?

-Pawel-

  • 3829 / 3511
  • Administrator
16-09-2018, 17:04
Zdaje się, że były tutaj kiedyś omawiane:

http://audiohobby.pl/index.php?topic=7064.0


Swego czasu wywarły na mnie całkiem pozytywne wrażenie, chociaż nie całościowo...
« Ostatnia zmiana: 16-09-2018, 17:06 wysłana przez -Pawel- »
Sprzedam Stax Lambda Pro + LST S

Alucard

  • 349 / 1614
  • Zaawansowany użytkownik
16-09-2018, 18:23
Dzięki. Tak czytałem wątek i całkiem zapomniałem że na tym forum jest fallow. Lubię gościa, muszę napisać do niego, zobaczymy co ciekawego powie. Dawno już jego wpisów nie widziałem.

mirek10

  • 927 / 2406
  • Ekspert
28-09-2018, 18:24
Pare fotek z dzisiejszego dnia z Londynu w tamtym roku bylo wiecej sluchawek,moze brexit mial na to zly wplyw...wystawa audio w cetrum Londynu na ktorej zawsze bylo duzo najnowszych sluchawek.
Szkoda liczylem ze poslucham nowych Grado PS2000e ale akurat nie bylo tej firmy na wystawie.
Wspaniale i najlepiej gral ostatni najnowszy model AUDEZE LCD-4Z szok £3600 cena szokujaca,ale 100% lepiej grajace od innych,bez szans byly nawet 009 Stax..
« Ostatnia zmiana: 28-09-2018, 19:33 wysłana przez mirek10 »

Road To Nowhere

  • 953 / 3909
  • Ekspert
28-09-2018, 20:02
Mirek do czego były podpięte te Audeze ?

mirek10

  • 927 / 2406
  • Ekspert
28-09-2018, 21:21
Zaraz przysle zdjecia,tylko wracam z pracy i w Londynie w wielu miejscach nie ma zasiegu i nie moge wyslac.Londyn to tak naprawde jedna wielka brudna wiocha z ktorej po brexycie wszyscy Polacy wyjada....
« Ostatnia zmiana: 28-09-2018, 21:27 wysłana przez mirek10 »

mirek10

  • 927 / 2406
  • Ekspert
28-09-2018, 21:32
Zdjecia...

mirek10

  • 927 / 2406
  • Ekspert
28-09-2018, 21:49
Zdjecia..

mirek10

  • 927 / 2406
  • Ekspert
28-09-2018, 21:52
To byl ten prostokatny wzm,ten pojedynczy wzm na zdjeciu...ten drugi na zdjeciu w ostatniej odslonie...
« Ostatnia zmiana: 28-09-2018, 21:54 wysłana przez mirek10 »

Alucard

  • 349 / 1614
  • Zaawansowany użytkownik
02-10-2018, 18:25
I ja również jutro będę w końcu słuchał. Będą D8000, Utopie, Tribute 7, jakieś wysokie Grado, chyba GS1000 no i VOCE oraz Eter Flow - w obu wersjach - Mr Speakersa, HE1000 hifimana, może jeszcze kilka rzeczy. Uczta :D