Audiohobby.pl

Słuchawki wysokiego lotu

chrees

  • 1662 / 6382
  • Ekspert
07-10-2009, 23:23
Może przetworniki są przemycane przez meksykańską granicę?
A może GradoLabs to NIE jest zwyczajna fabryczka?


-------------------------------------------------------------------------------
Obcych ksiąg nie czytajcie. Czego nie wiecie - Księdza pytajcie.
.
Obcych ksiąg nie czytajcie. Czego nie wiecie - Księdza pytajcie.

piorut

  • 117 / 6014
  • Aktywny użytkownik
07-10-2009, 23:29
To się w głowie nie mieści, przy takim pozycjonowaniu produktu.Tak jakby serwis Mercedesa oddawał auta na naprawy do pana Mietka.

chrees

  • 1662 / 6382
  • Ekspert
07-10-2009, 23:29
Czyli moja druga hipoteza była bliższa prawdy. W GradoLabs dzieją się dziwne rzeczy...

Może pstrykaj słuchafonom zdjęcia. Najlepiej codziennie, będą dokumentowały przemianę :> I nie zakładaj ich na uszy. Kontakt z obcymi formami życia może być niebezpieczny.

-------------------------------------------------------------------------------
Obcych ksiąg nie czytajcie. Czego nie wiecie - Księdza pytajcie.
.
Obcych ksiąg nie czytajcie. Czego nie wiecie - Księdza pytajcie.

piorut

  • 117 / 6014
  • Aktywny użytkownik
07-10-2009, 23:34
Jakby rzeczywiście wyszło, że to przetworniki z RS-2 i sprawa udowodniona w sądzie, to byłby jakiś precedens. Nie przypominam sobie, by w jakiejkolwiek branży przy najbardziej ekskluzywnym produkcie coś takiego ktoś zrobił.

lancaster

  • Gość
07-10-2009, 23:34
Oglądaliście Dystrykt 9 ?

chrees

  • 1662 / 6382
  • Ekspert
07-10-2009, 23:37
"Oglądaliście Dystrykt 9 ?" --> Moje skojarzenia podążają w podobnym kierunku, lan :D



-------------------------------------------------------------------------------
Obcych ksiąg nie czytajcie. Czego nie wiecie - Księdza pytajcie.
.
Obcych ksiąg nie czytajcie. Czego nie wiecie - Księdza pytajcie.

lancaster

  • Gość
07-10-2009, 23:59
Piotr, to jest chore.
Masz gwarancję roczną + rok rękojmi(razem 2 lata przedłożone o okres napraw) i w zasadzie możesz to załatwić przez sąd konsumencki zdaję się.
Temat dogadania się miedzy sprzedawca, pośrednikiem czy kim tam jeszcze Ciebie nie dotyczy.i nie daj sobie tego wziąć na głowę.
sorry, ale jak w sądzie zobaczą wyciak ze sluchawek za 5Kzł+ i reakcje sprzedawcy to padną ze śmiechu...a już na pewno bedzie to tematem w stylu: "wiesz mecenasie, myślałem że juz nic mnie w pracy nie zaskoczy" :)

...dziwie się ze takie jaja sobie robią ....jakby handlowali tydzień.

Rolandsinger

  • 2894 / 6383
  • Ekspert
08-10-2009, 00:49
Piotr, jest droga skuteczniejsza niż sąd - idź do mediów, byle nie branżowych. W ten sposób Grado stanie się przeszłością w naszym kraju.

_____________________________________

Hi-endy sprzedane, nowe oferty wkrótce :)
____________________________________________Zapraszam do zakładki AUDIOSCEPTYCYZM :)

piorut

  • 117 / 6014
  • Aktywny użytkownik
08-10-2009, 01:03
Pomyśleć, że w dalekiej przyszłości zastanawiałem się nad RS-2 i GS-1000, teraz wiem, że prawdopodobnie skoro różnicy nie słychać to po co przepłacać ;-).

x500

  • 461 / 6361
  • Zaawansowany użytkownik
08-10-2009, 07:23
A co samo Grado na losy tych sluchawek odpowiada ? Skoro dystrybutor mataczy , kombinuje itd ...
Pisales do samej firmy Grado ?
Jak sie do calej sprawy ustosunkowali ?
Faktycznie jesli wstawili przetworniki z innego modelu to juz niezly przekret jest .
Szczerze wspolczuje Piotrze , wiem co czujesz ...

majkel

  • 7477 / 6382
  • Ekspert
08-10-2009, 08:52
Skoro prawy przetwornik nadal nawala, to może oni niczego nie wymieniali, tylko napryskali jakiegoś płynu do słuchawek w stylu naprawiacza do opon? Co za problem wpuścić wężyk przez grill. :)

Rafaell

  • 5033 / 6379
  • Ekspert
08-10-2009, 09:18
To mi wygląda na to ze dystrybutor w ramach oszczędności sam słuchawki naprawiał, przerobił? Czyli tak skopanych słuchawek sam Grado na pewno nie weźmie do naprawy.

asmagus

  • 4439 / 5931
  • Ekspert
08-10-2009, 09:27
>> lancaster, 2009-10-07 23:59:51
>> (...) Masz gwarancję roczną + rok rękojmi(razem 2 lata przedłożone o okres napraw) (...)"

Bardzo chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie tak sądzisz?


fallow

  • 6463 / 6352
  • Ekspert
08-10-2009, 09:28
Wspolczuje Piotrowi, sprawa faktycznie zalatwiana jest w zenujacy sposob.

Przy sluchawkach za 7K PLN powinni je wymienic od reki i dodac list z przeprosinami - jak bardzo jest im przykro, ze w obecnie najdrozszych produkowanych sluchawkach dynamicznych zaistniala taka usterka i wyslac nowe sluchawki bezposrednio kurierem z NY do Piotra.

Co do przetwornikow, pamietacie ten watek na head-fi i jakas recenzje (pochlebna dla Grado), ze John kupuje te wszystkie drivery w Chinach i robi u siebie tuning odnosnie rezonansow. Bardzo wiec mozliwe, ze to wszystko jeden i ten sam przetwornik tylko z roznym tuningiem.

Przy jakosci manufaktury Grado - moim zdaniem zdjecia mowia wiele - nie zdziwilbym sie, ze ten recznie robiony tuning moze nie byc zrobiony jak trzeba, albo jakas meksykanka moze sie pomylic i wsadzic nie ten przetwornik co trzeba. W koncu trzymaja je w takim wielkim tekturowym pudle.

Calkiem prawdopodobne jest tez, to co pisze Majkel - mogli tam po prostu czegos "napryskac" i tyle.

---

Co do dystrybutora w PL - pamietacie jak opisywal ile moj znajomy czekal na naprawe GS1000 gdy padl jeden przetwornik. Czekal kilka miesiecy i sie nie doczekal, w koncu sklep - nie dystrybutor - wzial sprawe na siebie i zwrocili mu pieniadze. Potem sklep uzeral sie z Audiosystemem.

Teraz juz wiem, czemu te GS1000 Pastwy sa takie mile - bo to moze sa po prostu RS2 w obudowie GS1000 hehe :))))) To taki zarcik oczywiscie....chociaz.... ? :) No dobra... :)

---

Wracajac do sprawy - wlasnie co na to wszystkie pisze sam John ?

fallow

  • 6463 / 6352
  • Ekspert
08-10-2009, 09:32
>> lancaster, 2009-10-07 23:59:51
>> (...) Masz gwarancję roczną + rok rękojmi(razem 2 lata przedłożone o okres napraw) (...)"

Z tego co mi wiadomo, Grado maja roczna gwarancje - przynajmniej tak mialy RS2 i GS1000 ktore mialem. I w PL i  w USA byl to rok. Cos sie zmienilo ?