Audiohobby.pl

Słuchawki wysokiego lotu

Max

  • 2204 / 5607
  • Ekspert
04-02-2011, 10:03
Ostatnio zainteresowal mnie pewien temat:
http://www.rgrossmusicautograph.com
Z Mr Grossem ustalilsmy liste fantow, ktore dla mnie wyszukuje i za ktore trza bedzie zaplacic ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Tak więc:

Audio-Technica ATH-W5000 z kabelkiem APure Sound i wtykiem Furutech zbieraja kurz. Szkoda tak dobrego sprzetu dla ignoranta, ktory slucha w lozku i zadawala sie byle budzetowa taniocha. Kto chetny ?
 
Sa tez Rudistor RPX-33 i Ayon CD 1S. Syn bylby niepocieszony, bo poczul ostatnio audiofilska radosc z obcowania z klasowymi grajkami, tym niemniej zainteresowanych i zdeterminowanych zapraszam na priva :)

GS1000 zasadniczo nie sa na sprzedaz, choc... jak to mowia, wszystko jest kwestia ceny ;))

markooo35

  • 149 / 6058
  • Aktywny użytkownik
04-02-2011, 16:43
Max masz zapełnioną skrzynkę.

Max

  • 2204 / 5607
  • Ekspert
04-02-2011, 16:50
juz jest ok

Muzyczny

  • 16 / 5159
  • Nowy użytkownik
14-02-2011, 20:37
Witam ,mozecie mi powiedziec ile czekaliscie na sluchawki ,gdy sie popsuly ,chodzi mi o grado .Na gs1000 czekam juz ponad 2 mies i chyba w tym miesiacu ich nie dostane .Zawszle e to tyle trwa :(?

mareks

  • 23 / 5411
  • Użytkownik
14-02-2011, 21:37
To ja odpowiem.

Wysłałem 8 listopada.
Doszły 23 listopada.
Otrzymałem je z powrotem pod koniec stycznia, ale tylko dlatego , że ok 10 stycznia napisałem kilka "niemiłych słów".
Osoba odbierająca maile obiecała, że pogoni serwis, 5 dni później słuchawki były już naprawione.

Tak więc radzę gonić serwis, bo im się raczej nie spieszy....

Pozdrawiam
Świnoujście !

Radical

  • 721 / 5413
  • Ekspert
14-02-2011, 21:43
Dziwi mnie że to w ogóle jest możliwe. Przecież normalnie wedle prawa serwis ma 14 dni roboczych na naprawę z możliwością przedłużenia do 28dni max jeśli się nie mylę. Jeśli okres się wydłuża to nowy sprzęt powinniśmy dostać od dystrybutora.

Radical

  • 721 / 5413
  • Ekspert
14-02-2011, 21:50
Przepraszam, cofam mojego posta powyżej. Sprawdziłem i jednak nie ma takiego zapisu w prawie, a długość naprawy producent ustala sobie sam. Krótko mówiąc Grado rucha swoich klientów w dupe zgodnie z prawem.

majkel

  • 7477 / 6110
  • Ekspert
14-02-2011, 22:52
Radical, czy Ty masz jakiekolwiek doświadczenia z serwisem Grado? Bo ja byłem pośrednio lub bezpośrednio zaangażowany w wysyłkę czterech par ich słuchawek. W trzech przypadkach brakowało dowodu zakupu. Każdorazowo informowali ile to będzie kosztować, a koniec końców kosztowało tyle co na Poczcie Polskiej musiałem zapłacić, w tym wymiana driverów w PS1000. Wskaż mi proszę firmę audio, która oferuje równie fachowe dymanko.

Muzyczny

  • 16 / 5159
  • Nowy użytkownik
14-02-2011, 23:35
Dzieki za informacje ,swoja groga sluchawki swietne ,ale nawalily po 4 dniach od zakupu.

Rolandsinger

  • 2894 / 6111
  • Ekspert
15-02-2011, 00:04
Na posiadanych 17 par słuchawek, głównie niemieckich i austriackich, kilka japońskich, ŻADNE mi się nigdy nie zepsuły.

A tu na 10 Grado doliczyłem się 4 awarii. Niezła statystyka.

_____________________________________

____________________________________________Zapraszam do zakładki AUDIOSCEPTYCYZM :)

Radical

  • 721 / 5413
  • Ekspert
15-02-2011, 10:36
majkel broniąc grado robisz im właśnie antyreklamę :) 4 pary słuchawek w serwisie (zgaduje że były to gs\'y i ps\'y) to mówi samo za siebie, chyba że jednocześnie miałeś kontakt z 96 innymi parami które działają? :) Możliwe że inne firmy mają gorsze serwisy tyle że z innych serwisów w świecie audio korzysta się niezmiernie rzadko. Sam miałbym prawdopodobnie GS1000 tyle że odstrasza mnie że coś za nie małą kwotę jest tak awaryjne.

majkel

  • 7477 / 6110
  • Ekspert
15-02-2011, 10:55
Ja robię antyreklamę pewnym chińskim bublom, które trzy z tych par spaliły prądem stałym. Dowolne inne słuchawki dynamiczne spotkałby taki sam los po włączeniu do tak uszkodzonego wzmacniacza. Czwartą parę kto inny spalił też na wzmacniaczu o niepewnym stanie technicznym. Jedna z lamp mikrofonowała. Trudno tu obwiniać firmę Grado, raczej należy się tym większy szacunek za fakt, iż mimo wiedzy, że słuchawki padły z winy użytkownika i tak je naprawili w ramach gwarancji. O innych przypadkach samoistnej awarii się nie wypowiadam, natomiast produkcja jedno a serwis drugie. Ja nie chwalę R&D ani procesów produkcyjnych Grado, a jedynie ich serwis. I rzeczywiście dobrze jest się im od czasu do czasu przypominać.

Rolandsinger

  • 2894 / 6111
  • Ekspert
____________________________________________Zapraszam do zakładki AUDIOSCEPTYCYZM :)

fallow

  • 6457 / 6080
  • Ekspert
15-02-2011, 19:07
Przyklad z serwisu Sennheisera. Kiedy mialem HD800 zepsulem jeden pad. Pomyslalem, ze napisze bezposrednio do Sennheisera, przedstawilem numer seryjny, gdzie dokonalem zakupu i jeszcze zadalem kilka pytan o EQ Diffuse Field.

Goraco podziekowano mi za zakup, po kilku dniach mialem nowe pady u siebie za darmo.

To tak odnosnie traktowania klientow ktorzy zakupili flagowy produkt. Smiem oczywiscie watpi ze w przypadku HD600 by tych padow juz za darmo nie wyslali, ale tak czy siak ;)

reactor

  • 1649 / 5551
  • Ekspert
15-02-2011, 19:12
>> fallow, 2011-02-15 19:07:29

No ale chyba w przypadku HD 650 by już przysłali! Wszak 650\'tki  przez jakiś czas modelem flagowym były no nie?  ;)