Audiohobby.pl

Pomocy

antrax

  • 11 / 5615
  • Nowy użytkownik
13-11-2008, 20:28
Witam jestem nowy i całkiem zielony ,chciałem zacząć zabawę a właściwie powrócić do czarnych krążków
mam mały problem jestem posiadaczem trzech gramofonów Bernard Gs 438 , Sound lab DL -P1R, Pioneer PL - J2500.jeden z tych modeli zostanie na razie na stałe ale który?
Chciałbym ewentualnie wymienić wkładkę w modelu Który zostanie pomóżcie co zostawić i na jaką wkładkę wymienić
obecnie Bernard posiada MF 100, Sound lab ma MC DL -80 a Pioneer Bóg wie co brak jakichkolwiek opisów.
Jeszcze jeden problem każdy z nich gra ale pod innym wejściem Bernard pod Phono Pioneer pod AUX , a Sound lab też pod Phono ale bardzo cicho i całkowity brak basów pewno to kwestia przedwzmacniacza tyle że nie wiem jaki kupić w miarę rozsądnej cenie . Jak na razie nie jestem fanatykiem więc wystarczy mi w miarę tani przedwzmacniacz.

krzysmxx

  • 48 / 5807
  • Użytkownik
13-11-2008, 21:29
hm - wyglada na to że Pioneer, jeśli gra ci na AUX w miare głośno - to ma wkładkę piezo -> do wyrzucenia (choć nie wiem może sam gramofon jest OK, tylko ta wkładka ...)
Sound lab: wkładka jest typu MC, a większość wejść phono obsługuje tylko wkładki MM (o wyższym napięciu wyjściowym niż MC) -> rozwiązanie to specjalny transformator wejściowy lub przedwzmacniacz phono, który obsługuje także MC (ew. wymienić wkłądkę na jakąś MM)
Bernard - hm, jeśli gra w miarę dobrze to rozpatrz wymianę wkładki na inną, lepszą MM, np. niedrogi Pro-ject K4 lub któryś tańszy Ortofon

pozdr - Krzysiek

antrax

  • 11 / 5615
  • Nowy użytkownik
13-11-2008, 21:46
Dzięki serdeczne jestem już trochę mądrzejszy, skłaniam się do pozostawienia sound lab ale co będzie lepszym rozwiązaniem nowa wkładka czy przedwzmacniacz ,może podasz jakieś namiary gdzie to kupić i co? konkretnie chodzi o model wkładki i przedwzmacniacza czy będzą pasowały te modele co do Bernarda .

cocor2007

  • Gość
13-11-2008, 21:59