Piotr,
Na początek - nie chcę robić absolutnie żadnego "frontu", a przy tym moje doświadczenia z różnej maści DACami za mniejszą lub większą kasę są ... jakie są (niewielkie powiedzmy :) )
A jednak...
Argument, że skoro czyjeś urządzenie jest takie świetne, to dlaczego jeszcze nie śpi na pieniądzach zabrzmiał mi trochę dziwnie w ustach osoby tak doświadczonej w sprawach audio.
Ja rozumiem, że słuchawki są specyficznym rynkiem, bo jednak dość wąskim, i tam sprzedawalność produktu być może rzeczywiście o czymś świadczy. Ale moje doświadczenia są takie, że jakość dźwięku ma się kompletnie nijak do zamożności producenta.
Zamożność producenta jest wprost proporcjonalna do jego zdolności marketingowych (i umiejętności zarządzania firmą).
Czasem kasa idzie w parze z jakością dźwięku, ale zazwyczaj nie. A już na pewno tzw. miliardy to efekt zupełnie czego innego.
Truizmy? :) Ale co innego można odpowiedzieć?