Oczywiście, Wojtku, Alps. Jakoś mi to Sankyo siedzi w głowie po niedawnej walce z 9010 :)
Problem w tym, że tam chyba nie ma co regulować przy lewym talerzyku, chyba że do wymiany ta sprężynka od ramienia dociskającego filc. Wydaje mi się, że problem jest z lewą stroną. Teraz zaobserwowałem na drugiej kasecie testowej że taśma momentami jakby unosi sie w górę nad głowicą, faluje i nie jest prawidłowo odbierana przez prawą rolkę. Ewidentnie lewa oś kręci się szybciej. Ogólnie przypomina mi to sytuację z 979, gdzie właśnie stan głównego paska decyduje o pracy w torze.
Dlatego pytam o te rowki w kole. W serwisówkach nic o tym nie ma, a w sieci są fotki paska w zewnętrznym rowku lub wewnętrznym. Zakładam, że rozmiar paska jest prawidłowy. W technicsie zmierzyłem i ma niecałe 64 mm czyli jest już nieco zmęczony, będę go regenerował bo to oryginał. W gruźliku był jakiś zamiennik i jest do utylizacji.
Hammer, bez lewej rolki działa wszystko prawidłowo.