Zrobiłem trochę więcej testów i wypróbowałem zmodyfikowany 727, który jest lepszy od T1W, więc myślę, że działa dobrze... ale nic się nie zmieniło i to nie były słuchawki, których słuchałem przez większość czasu.
Mój problem z X9000 jest tym, co nakreśliłem wcześniej: szybkość.Ma o wiele więcej (dla maksymalnej separacji i rozdzielczości), ale ma też mniejszą wagę dla muzyki akustycznej, a uderzenia mają krótszy czas trwania, a ta kompresja sprawia, że jest gęstsza z ostrzejszą jakością.Więc nie sądzę, aby ta okazjonalna „twardość” była związana z pasmem przenoszenia.(Omega ma je, niektórzy twierdzą, że Orfeusz też ma, i okazuje się być mniej ważny…) Po prostu nie tak realistyczne lub przyjemne.Może być bardziej imponujące, jeśli skoncentruję się na poszczególnych elementach, a nie na samej muzyce, ale to mnie nie poraża.
Nie jestem pewien, czy da się tak po prostu sklonować Omegę, czy nie, czy mogą zbliżyć dźwięk inną membraną. Jeśli mogą, to powinni, ale idą we własnym kierunku. Wygląda to podobnie, konstrukcja jest podobny, ale bardzo inny, bardziej powiązany z 009, którego też nie jestem fanem. Wyeliminowali problemy z górnym rejestrem ze zwiększoną przestrzenią, ale skończyli z dźwiękiem, który jest gładki i szybki, ale trochę „pusty” Więc może to, co powiedziałeś o brzmieniu „nudnym” jest prawdą.
Jeśli chcieli prześcignąć Omegę, powinni zamiast tego sklonować Orfeusza… w porównaniu z tym, który jest bardziej wysunięty, jeszcze cięższy, bardziej dynamiczny, ale także płynny i emocjonalny jak Omega.
Ale może dla Omegi jest coś więcej, tak trudno jeździć, że KGSSHV jest do tego nieadekwatny.X9000 jest łatwiejszy w prowadzeniu, osiąga wyższą dynamikę, wiele imponujących atrybutów, po prostu naprawdę nie jestem pewien, jak jeździć żeby brzmiało dużo lepiej (dla mnie).
X9000
+ rozdzielczość, szybkość, precyzja, płynność, szczegóły, separacja, dynamika, najwyższa jakość wykonania
- nieważkie, pozbawione emocji, nienaturalnie szybkie, stępione transjenty, bezlitosne, bardziej męczące, trudne do ustawienia
Omega
+ lepsza wszechstronność, uderzenie basu, tempo, transjenty, relaksujące, emocjonalne, teksturowane, wybaczające, ale ujawniające, największa scena i obraz
- lekko rozmyta prezentacja, nieprecyzyjny bas, nierówna góra, trochę miękkie, ekstremalne wymagania wzmacniacza, problemy z niezawodnością, brak części zamiennych