Jeszcze troszkę w nim będę grzebać :) Silnik troszeczkę słychać w tle- trzeba przejrzeć regulator - no i sam silnik :)
Duży silnik- kręci mocno.
Komputrem zmierzyłem W&F i wyszło 0,05-0,06 % To chyba nieźle - DD w Kenwoodach dużo lepsze nie są. No ale koło zamachowe tam spore :) Duża średnica i ciężkie. Gdyby jeszcze do transportu był oddzielny silniczek to całkiem spoko by wypadło bo podczas mierzenia największe wahnięcie następuje w chwili gdy dźwigienka od autostopu jest prostowana przez licznik. Tak to tam pokrętnie w/g mnie zrobione. Sprawdzę też jego pasmo przenoszenia bo wydaje mi się że jest lepsze niż piszą w danych- a tam szału nie ma bo coś koło 15kHz dla żalazówki. A może i tyle ma gdy sam nagra? Na obcych taśmach śmiga całkiem fajnie.
Ta jego szpetota taka że aż ładny jednak mnie nie przekonuje hehehehe