Jeszcze troszkę w nim będę grzebać :)   Silnik troszeczkę słychać w tle-  trzeba przejrzeć regulator  -  no i sam silnik :)
   Duży silnik-  kręci mocno.   
Komputrem zmierzyłem W&F i wyszło 0,05-0,06 %   To chyba nieźle   -  DD w Kenwoodach dużo lepsze nie są.   No ale koło zamachowe tam spore :)  Duża średnica i ciężkie.   Gdyby jeszcze do transportu był oddzielny silniczek to całkiem spoko by wypadło bo podczas mierzenia największe wahnięcie następuje w chwili gdy dźwigienka od autostopu jest prostowana przez licznik.    Tak to tam pokrętnie w/g mnie zrobione.   Sprawdzę też jego pasmo przenoszenia bo wydaje mi się że jest lepsze niż piszą w danych-  a tam szału nie ma  bo coś koło 15kHz  dla żalazówki.  A może i tyle ma gdy sam nagra?   Na obcych taśmach śmiga całkiem fajnie.
  Ta jego szpetota taka że aż ładny jednak mnie nie przekonuje hehehehe