Nie wiem czy Tobie się to przyda, ale może innym też.
Robiłem tych mechanizmów sporo kiedyś ......i
Mechanizmy z rewersem, oraz te w tych 2 głowicówkach Aiwy są praktycznie w te same jak pokazałeś na foto.
Te mechanizmy mają 2 wady , które ujawniają się jak ktoś bez wiedzy grzebał w nich, próbując coś uskuteczniać.
1. wada to zaczep zaznaczony w kółku, który utrzymuje tą blaszke rozporową na miejscu, co za tym idzie utrzymuje sanki z głowicami w miejscu bez luzów.
Powiedzmy 30-50 % mechanizmów miało to uwalone, blaszka odstaje i sanki mają luz poprzeczny przód/ tył.
Zaczep ten po prostu jest bardzo delikatny i pęka.Co można zrobić ? nic bo nic tam nie trzyma, ale ... zrobiłem experymet i nawierciłem cienkim wiertełkiem otworek w tym plastyku i wkręciłem mikro wkręcik, który przytrzymał tą blaszkę w miejscu.....udało się.
2 wada z którą się spotkałem i nie udało mi się nic zrobić to po podniesieniu mechanizmu prowadnica główna rozpiera takie wąsy co zaznaczyłem na górze, w lewo i prawo, w przypadku jak tam coś się zużywa wąsy te nie podnoszą się na tyle wysoko co powinny i zaczynają tyrkać po szpulkach - bo to hamulce. Próbowałem coś podklejać dowiercać itd, itp, nie udało mi się tego opanować, wiec jak ktoś znajdzie sposób to poproszę.
Całe szczęście w 3 głowicówkach mechanizmy są już inne.