Aj tam nie ma schematu----
https://ia902303.us.archive.org/19/items/manual_KX990SR_SM_KENWOOD/KX990SR_SM_KENWOOD.pdfMechanizm łatwo wyjąc :) śrubki wykręcone to nie pchać do środka bo się zahaczy. Otworzyć najpierw kieszeń- po zdjęciu szybki oczywiście- zdecydowanym ruchem do góry. Po otworzeniu kieszeni łapiemy łapą- macką - co tam mamy.
(mogą być tylko cztery wkrtęty po rogach mechanizmu albo ew. 6 bo jeszcze dwa na dole dostępne z zewnątrz- różnie z Kenami bywa :)
I obracamy góra mechanizmu do przodu- tak jakby > wykręcamy do siebie. Jeżeli coś haczy to patrzymy :) Łatwiej wylezie przy dodatkowym pochyleniu w prawo. Najpierw musi się zamek -blokada od kieszeni zmieścić , przeleźć przez tą dziurę w której siedzi.
ed: A to co śmierdzi i grzeje to na bank ten element przykręcony blachą. Ktoś wsadził pierwszy z brzegu albo już był na zdechnięciu. Prawie w każdym Kenie tak zrobione ale bez blachy na łbie hehehe. To chyba stabilizator jest- no nie wiem bo u mnie nigdy nie grzało i nie spojrzałem na to nawet dokładnie. Znaczy grzeje troszkę ale >element< i okolica blachy mają - bo ja wiem- ze 40 stopni?
Jakoś tak- stan lekkiej gorączki u dziecka .
--- bardziej może się grzać trafo jeżeli nie przestawione na 240 V - też różnie z Kenwoodami bywa - mgą mieć przełącznik na wkrętak albo nie - zlutowane na krótko. Ale nawet gdyby był na 220 to chaty by nie ogrzał i przy dotknięciu nie parzył :) W sumie trochę mógłby pachnieć - ale to raczej dla wrażliwego nosa - albo psiego.
Co do napięć to prawie na 100% jestem pewien że trafo wypasione i ma komplet uzwojeń na różne napięcia- opieram się na swoich kenwodach- chyba nawet na 110V idzie zasilać
ed2: Ja tam po kolei jadę ze swoimi i dzisiaj 5010 też przepucowałem- ale już mi się zdjęć nie chciało robić.
Jutro złapię 4520 a on ma chyba dokładnie taki sam mechanizm- bez DD tylko na silniczku zwykłym. Zrobię foty co i jak i wkleję- oczywiście w temacie o 4520 :) Rozwalę do serwisu wszystkie motorki hehehehehe