One faktycznie nadają się świetnie do nagrywania kaset testowych ze względu na trwałość, można wiele razy odtworzyć nagranie bez utraty poziomu. Jednak gdy przeprowadzasz kalibrację poziomu i biasu zgodnie z instrukcją serwisowa, gdzie trzeba narysować wykres i ocenić jaka jest odpowiedź częstotliwościowa, nie ma to jak kasety referencyjne.
Nagrywając swoją kasetę testową, jak wyjdzie za głośno/cicho to sobie zmniejszasz poziom nagrania, a w przypadku kalibracji zgodnie z serwisówką, takie coś zafałszuje prawidłowy wykres i cała praca pójdzie na marne. Dlatego szuka się kaset z możliwie płaską charakterystyką, aby nic nie podbijało, ani nie traciło. Nie wiemy jak wygląda ta seria PRO jeśli chodzi o zgodność ze standardem referencyjnym. Skłaniałbym się bardziej do używania znanego ogólnie standardu AD/SA/MA jeśli chodzi o TDK i tego typu nastawy.