Zaraz coś pokaże w temacie, mam taki sam mechanizm w wersji z rewersem, ale to to samo tylko 1 capstan więcej i przełącznica reversu , nie ma znaczenia do wymiany pasków.
Link do galerii.
https://photos.google.com/share/AF1QipPZg4VqynOqMfSHuOeQKA7oqa1l3IWxjJOjlGD2o312GbeyIvbr1RugdJ6m8O1HtQ/photo/AF1QipM_bJDqb5tGDmMWXfXsFGi7O7xM3mWS3CCe8LX8?key=RDdBTnVPQzdrU0ZncWRzN0twSnhJVDlKOUhHOW9BTo taki sam mechanizm tylko jak widać płytka brązowa rewersu i drugi capstan.
odkręcamy 3 śrubki, 2 czarne i jedna srebrna.
Delikatnie wyciągamy złączki - są mało trwałe i czasem lutowanie pęka co widac - zaznaczone strzałką, po skończonym montażu można podlutować dla spokoju.
KG Tto Twój capstan , kioło zamachowe główne i wyciągamy go do góry powoli, z drugiej strony ma taką podkładke mała plastykową , którą widac w kieszeni kasety, zaznaczyłem strzałką gdzie później się ją zakłada na ośke po montażu.
Teoretycznie główny płaski pasek możemy wymienić, ale niestety rozciąga się także i funkcyjny, taki mały po lewej górze.....
Mamy śrubki
4 5 ,6 i 7 , odkręcamy
4,5,6 a 7 zostaje na miejscu., bo trzyma reszte mechanizmu.
Delikatnie podnosimy jak widać płyte metalową z drukowaną i zębatke tą obok paskowe podważamy do góry, aby delikatnie wysupłąć pasek i tak samo go wsadzamy, uważając aby nie ubrudzić smarem !
Potem tą zębatke klik w dół.
Składamy z powrotem mechanizm.
Problem jest właśnie przy wymianie małego paska, aby nie rozruszać mechanizmu, który jest ustawiony, jeśli ruszysz zębatkami, zwłaszcza tą dużą funkcyjną to trzeba będzie mechanizm ustawiać wg wskaźników i instrukcji serwisowej
Mam nadzieje że się uda, strzałki oznaczają miejsca szczególne.
EDYCJA POSTU WCZEŚNIEJSZEGOPoruszanie koła zamachowego nic nie da bo on nie ma żadnej sterującej zębatki na osi.
Odblokowanie funkcji nastąpi jak założymy paski i mechanizm przełaczy się w pozycje stop.
Tu nie ma elektromagnesu. Sorki za pomyłkę, tyle sprzetu sie robiło ze można pomylić.
Jak założysz pasek funkcyjny i pasek na capstan to powinny funkcje odpalić i odblokowac kieszeń