Audiohobby.pl

Technics RS-B465

Hammer

  • 4685 / 2294
  • Ekspert
03-09-2020, 20:09
Ładniutki, czysty, kaset widział może pare.
Ale odpaliłem i odtwarza ok.
Nagrywa ok, wręcz powiem  lepiej niż dobrze.
Wada ? jak nagrywam to mi się wyłącza record po paru minutach 1-3, włączam ponownie  i już ok idzie.
Pasek główny jest w sumie dobry, ale czy są tam jeszcze jakieś gumki czy idlerki ?
Nie mam pdf ów i nie widzę bez rozbierania .

nano

  • 9079 / 4986
  • Ekspert
04-09-2020, 17:29
w tym mechhanzmie jest zebatka znana z problemoe....pisze z glowy

Gelu_Kendall

  • 4 / 1240
  • Nowy użytkownik
11-11-2023, 19:17
Witam! Mam ten magnetofon już bardzo dawno i wielki sentyment do niego. Wiem że to zwykła dwugłowicówka, ale zastanawiam się czy któryś z "czarodziejów" nie zechciałby mu ew. wymienić głowicy i podregulować? Sam jestem amatorem nieelektronikiem, lutuję "jak spawarką" (jak się ktoś wyraził), na Nim i na Radmorze nie chciałbym się uczyć. Z serwisami jest różnie, myślę że fascynat posiadający kasety serwisowe i duuuże doświadczenie byłby bardziej odpowiedni do kaseciaka niż miejscowy serwisant RTV.
Traktuję go jak przyjaciela ;-).
   Nie miałby któryś z was ochoty i czasu? Jestem ze styku opolskiego, łódzkiego i śląskiego , ale mogę go dowieźć daleko...
I czy to jest sens?
Pozdrawiam!
Wojtas
Ps czytałem o umieszczaniu postów w temacie konkretnego typu ale jeśli źle umieściłem, proszę o przeniesienie.

Hammer

  • 4685 / 2294
  • Ekspert
11-11-2023, 21:37
Jakbyś mógł to zrób foto głowicy tak aby było widać czy jest wytarta.
Jeśli chcesz go reaktywować to podstawą jest sprawdzenie paska, rolki gumowej ich umycie czy tez wymiana po prostu na nowe a elektronika potem do sprawdzenia.

Gelu_Kendall

  • 4 / 1240
  • Nowy użytkownik
12-11-2023, 11:33