Audiohobby.pl

Przejecie serwisu

Vinyloid

  • 2051 / 3275
  • Ekspert
09-04-2019, 18:11
To niewyobrażalne, żeby ten serwis padł. Dobrze, że są chętni do kontynuacji. Ale już teraz, wydaje mi się, że powinniśmy wszyscy bardzo serdecznie podziękować Markowi, że tyle lat utrzymywał nas tutaj za friko. W każdym razie, Marku, bardzo dziękuję od siebie.

A może by tak w ramach podziękowań za wieloletnie finansowanie serwisu przelać drobną kwotę na konto Marka?
O ile zdecydowałby się upublicznić numer rachunku, rzecz jasna.  No i odprowadzić podatek od darowizny, jeśli suma przekroczy odpowiedni poziom. :)

lancaster

  • 26637 / 4063
  • Administrator
09-04-2019, 20:24
Panowie, wyglada na to ze nic sie nie zmieni poza wlascicielem, wiec spokojnie.

Dziekuje za podziękowania, mi tez jest milo ze ze mna wytrzymaliście tyle czasu :-)

a Ty vinyl pamietaj jedno, dżentelmena od dżendermena najlatwiej poznasz nawet nie po braku damskich dodatków do garderoby ale po tym ze o pieniadzach nie rozmawia ;-)


jakby nie bylo mnie stac to bym prosil o wsparcie, dzięki za troske, ostatnio raczej wspieram ;-)

lancaster

  • 26637 / 4063
  • Administrator
09-04-2019, 20:32
jedno tylko co wexcie pod uwage to ze wzgledu na eurokolchoxniczo-usraelski (kolejnosc raczej odwrotna) pierdolec w temacie infilytacja obywateli byc moze jakis czas trzeba bedzie byc bardzo wyrozumialym dla nowego admina w temacie usuwanie rozmaitych tresci z serwisu. cenzura jak pokazuje historia sprawdza sie slaboa ale ktoz by nie chcial sprobować zwlaszcza kiedy wszedzie wokol taki antysemityzm i wszyscy nielegalnie wielbią zbyszka holdysa ;-)

chodzi o niekomplikowanie czlowiekowi zycia pytaniami "co sie stalo z linkiem" itd.

dla mnie nie problem ze nowy admin wywali tyle mojej tworczosci ile uzna.

nano

  • 5306 / 3152
  • Ekspert
09-04-2019, 20:47
Cytuj
Panowie, wyglada na to ze nic sie nie zmieni poza wlascicielem, wiec spokojnie.

bardzo sie ciesze
super

Vinyloid

  • 2051 / 3275
  • Ekspert
12-04-2019, 21:17

a Ty vinyl pamietaj jedno, dżentelmena od dżendermena najlatwiej poznasz nawet nie po braku damskich dodatków do garderoby ale po tym ze o pieniadzach nie rozmawia ;-)


Aaa, to w takim razie przepraszam, nie wiedziałem, że na AH są jacyś dżentelmeni.
:)

lancaster

  • 26637 / 4063
  • Administrator
13-04-2019, 07:18
wyznaj, niepotrzebnie się zdekonspirowałeś ;-)