Audiohobby.pl

Grado PS-2000e

Road To Nowhere

• 1033 / 5890
  • Ekspert
03-12-2017, 22:23
8-setki nie są trudne do napędzenia ale z rzadko czym zagrają bardzo dobrze ,z firmowym wzmakiem
grają dobrze można powiedzieć,że bezpiecznie  (też miałem ten zestaw na testach z tego Forum).
Jeżeli nie rozmawiamy o wzmakach w kwotach pięciocyfrowych to z takim np. Questyle CMA600i
grają zaskakująco dobrze ,lepiej niż z firmowym.
Nie wiem ile on teraz kosztuje ,ja za swojego rok temu dałem 3kzł .

Gustaw

• 3853 / 3308
  • Administrator
03-12-2017, 23:10
Czyli można jeszcze lepiej z HD 800. I tak z firmowym "combo" było fajnie.

Przy okazji. Gustowny stojaczek do Grado :)

Alucard

• 2543 / 3595
  • Ekspert
27-05-2018, 14:11
Z forum Headd Fi. Facet twierdzi że nowe Grado są lepsze od elektrostatów jeśli dobrze zrozumiałem ale nie wiem od jakich. "Najlepsze słuchawki w mojej kolekcji" - tak pisze gdzieś dalej w wątku. Ciekawe rzeczy opowiada, a ile w tym prawdy to już każdy sam sobie musi zważyć te słowa kto słuchał.

"Let me take a moment now to state that in my opinion the PS2000e is the best Grado I have ever heard and I have heard just about every model over the years. Secondly, and again I can only state my own opinions the PSk2e is a top performer not only in it’s price tier but well beyond, besting some significantly more expensive models. I am sure that I have already proclaimed that this beats up all the phones in my collection as the best sound overall and has already changed my listening habits. This is beyond the new toy syndrome by a large margin but just a desire to hear the best sound. It has continuously afforded me those magic moments when you realize as you are listening to a favorite piece of music that this is the best I have heard that piece. This is happening to the tune of 7 out 10 quite consistently. Color me VERY impressed. I just keep looking for the next favorite track to try on it, I have not been disappointed.

The sound of the PS2000e is very natural and realistic. One of the most noticeable things on first listens is these go down deep in the bass and do so with terrific detail, impact and definition. There is no overblown impact but a very solid and real sounding foundation to the music. The mids and highs also are also more neutral and realistic. These phones definitely scale very well and although not overly picky they really show differences between amplifiers and just soar once you have it a best match. I have been primarily listening via my TEAC HA-501 dual mono Class A amplier which retails well below $1000. This match just seems perfect for me and the headphones seem to agree as they do their magic better than with any of my amps or others that I have tried (up to $2000).

The front to back and side to side depth and air is unbeatable, instrument placement extremely well done. The transients are lightening quick and midrange palpable. There are times that they remind me of the speed and accuracy of a good electrostatic but more fleshed out. Every sound seems to be in the right place with the right balance, nothing overwhelming or upsetting this great attribute. They are not limited in type of music genre but pull out the best and most revealing and realistic presentation with everything I have thrown at it. For sure it sounds super with the audiophile quality recordings but it also does a superior job with run of the mill ordinary recordings. This is where it showed me it's great ability to wring the best from whatever it is asked to play. The addition of a larger surface contact head band gives them better fit and comfort than the previous flagship PS1000 variants. I have no problem listening to them for hours at a time with no strain physically or sonically.

I brought these to the Metro NY Meet last month and the response was overwhelmingly positive. There were many visitors to my table (where I was just showcasing the PSk2e). It was quite a popular stop. I truly hope that everyone (not just potential buyers) try to get a chance to hear a broken in pair, 100 hours minimum play time. These are very special phones and are likely to be well accepted and recognized for their such lifelike abilities even from listeners including those that might normally shy away from getting a Grado. John Grado has raised the bar with the best headphone he has ever produced and has taken his time to get it just right where it reflects back to him just what he was trying to achieve."
Największy słuchawkowy GURU w Polsce.

pastwa

• 3815 / 5887
  • Ekspert
27-05-2018, 14:16
O HD800 tez tak kiedys pisano i o wielu innych nausznikach rowniez ;'))

Alucard

• 2543 / 3595
  • Ekspert
27-05-2018, 14:26
Jak o każdym flagowcu, to fakt :) Tu dalej jeszcze napisał o tym jak chce sprzedać PS1000 i potem:

"I love them but I know as good as they are they are totally overshadowed by the new Flagship and will make a great deal for someone who wants to save hundreds of dollars on a real classic."

Strasznie mnie wkręca ten dźwięk Grado. Czytasz takie rzeczy i tworzysz sobie cuda w głowie, wiesz o co chodzi hehe.

pastwa

• 3815 / 5887
  • Ekspert
27-05-2018, 14:51
Problem z takim opisem z mojej perspektywy jest to, ze ja preferowalem znacznie bardziej tansze GS1000 od PS1000.

Generalnei zadne sluchawki nie brzmia tak dobrze jak je opisuja i jak sobie to wyobrazamy ;'))

Synthax

• 2323 / 4106
  • Ekspert
27-05-2018, 16:22
8-setki nie są trudne do napędzenia ale z rzadko czym zagrają bardzo dobrze ,z firmowym wzmakiem
grają dobrze można powiedzieć,że bezpiecznie  (też miałem ten zestaw na testach z tego Forum).
Jeżeli nie rozmawiamy o wzmakach w kwotach pięciocyfrowych to z takim np. Questyle CMA600i
grają zaskakująco dobrze ,lepiej niż z firmowym.
Nie wiem ile on teraz kosztuje ,ja za swojego rok temu dałem 3kzł .
Z Phonitorem 2 też grały HD800s z kolei, bardzo dobrze. Ale nadal brakowało im romantyzmu. Nie zmienię zdania że są przetechnologizowane te senki :)

pastwa

• 3815 / 5887
  • Ekspert
27-05-2018, 17:32
Tak sie sklada ze sluchalem wczoraj HD800S z  kombo Sennheisera HDV820 i niestety ale dalej gralo to chudo i sucho na srednicy i bez wdzieku na wysokich, wpinalem do tego urzadzenia kolejno; Abyss Diana, Pioneery, Final Audio D8000 oraz T1 i wlasnie HD800 wypadly najmniej muzykalnie z nich wszystkich.

lok

• 432 / 5890
  • Zaawansowany użytkownik
27-05-2018, 22:54
A jak wypadają przy ps200e gs2000e. Najpiękniejsze słuchawki.
Czy ktoś słuchał. Jak grają i jak można je porównać do starszych modeli.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Alucard

• 2543 / 3595
  • Ekspert
28-05-2018, 17:57
Nie wiem jak grają GS2000 ale lnacaster coś pisał ostatnio że ze wszystkich Grado mają najwięcej mięcha. Samo to już jest ciekawe. Znalazłem w Polsce GS2000e za 5200zł. No nieźle.

WOY

• 583 / 4640
  • Ekspert
11-06-2018, 19:52
A dzisiejsza reklama z Q21 podaje cenę Grado PS2000e 12 840 pln. :)

Sekator

• 447 / 3304
11-06-2018, 20:14
Generalnei zadne sluchawki nie brzmia tak dobrze jak je opisuja i jak sobie to wyobrazamy ;'))
Mi K701 dokładnie tak grają. Tak jak z opisów sobie wyobrażałem i po 5 sekundach odsłuchu kazałem je sobie pakować. To już ponad dwa lata temu było, a one nadal ze mną. Teraz dopiero troszkę Grado podkopało ich pozycję.

pastwa

• 3815 / 5887
  • Ekspert
11-06-2018, 20:55
No bo Ty masz jeszcze w miare normalne oczekiwania, a ja jak zwykle, chce duzo wiecej z kazdym zakupem i potem jestem nie do konca ukontentowany, tak sie dzieje od pewnego poziomu gdzie kolejny przyrost jest coraz mniejszy ;') 

Choc pierwsze DT880, te 10lat temu, stanely na wysokosci moich owczesnych 'oczekiwan' i tez je lekko przerosly, tylko teraz czlowiek sie rozpuscil roznymi dobrymi nausznikami i naprawde malo juz co potrafi mnie zachwycic, nawet Final Audio D8000, mimo ze to obiektywnie super sluchawki nie zrobily na mnie zadnego specjalnego wrazenia.

Sekator

• 447 / 3304
11-06-2018, 22:00
Ja mam oczekiwania takie, że sam nie wiem jakby sprzęt musiał grac. Takiego sprzętu nie ma. A co do słuchawek. Trochę słyszałem i naprawdę dla mnie nic lepszego od K701 nie słyszałem. I nie obchodzi mnie czy to kosztuje 700, 1700 czy 17000. W audio moim zdaniem (z którym nikt zgadzać się nie musi) rozwija się tylko marketing i ceny.

pastwa

• 3815 / 5887
  • Ekspert
11-06-2018, 22:07
A jak odebrales AKG K812 na tle swoich K701 ?