>> przemo_sunny, 2010-07-29 21:14:41
Tak, musisz odkręcić te 3 śrubki i płytka z cewkami silnika zejdzie. Pod wirnikiem silnika powinny być jeszcze następne cewki połączone krótkim przewodem, który potrafi uprzykrzyć pracę przy tym mechanizmie. A sprężynę podglądnij na foto. Właśnie walczę z tym mechanizmem i mogę powiedzieć, że znam go już prawie na pamięć ;)
No to już wiem, że sprężynę mam dobrze ustawioną i nie będę musiał zdejmować dźwigni rolki ponownie. Krecią robotę robi mi, a w zasadzie robiło, ustawienie prowadnicy taśmy na lewej rolce. Kalibracja taśmy działała, ale nagranie było źle odtwarzane na innym magnetofonie. Poza tym, potencjometry od kalibracji musiały być ustawione w diametralnie różnych pozycjach aby uzyskać właściwe wskazania na wyświetlaczu. Pomogła regulacja wkrętem umieszczonym na dźwigni rolki.
Śruby mocujące płytkę z elektroniką silnika już odkręcałem, ale bałem się pociągnąć mocniej , aby nie urwać czegoś.
Przyjrzałem się dokładniej silnikowi i nie widzę, żeby spod jego wirnika wystawał jakiś przewód. Są tylko cewki naklejone na płytę drukowaną.
GM