Audiohobby.pl

Pytanie o Lampucerę

THRaKeD

  • 7 / 3075
  • Nowy użytkownik
27-10-2015, 16:50
Dzień dobry lub dobry wieczór,
pierwszy mój post na tym forum więc serdecznie pozdrawiam audio brać :)
W toku poszukiwań taniego (ok. 500 zł) DACa trafiłem na sporo pochlebnych opinii nt. Lampucery. Ponieważ jednak mam dwie lewe ręce do majsterkowania, a na elektronice nie znam się zupełnie, mam kilka pytań:
1. Czy Lampucera dalej ma taki wybitny stosunek jakości do ceny? Zastanawiam się nad Cambridge Aufio DAC Magic XS, Audioquest Dragonfly 1.2, Project USB Box S, oraz Musical Fidelity V-DAC (tego ostatniego mogę nabyć ww. cenie).

2. Czy ktoś jeszcze zrobiłby DACa na bazie Lampucery? Jaki byłby tego koszt? Oczywiście, jeżeli ww. urządzenia nie byłyby godnymi konkurentami :)

Pozdrawiam

-Pawel-

  • 4720 / 5470
  • Ekspert
27-10-2015, 17:19
Jeśli uda Ci się znaleźć odpaloną i niemodowaną lampucerę do kupienia za grosze - będziesz na pewno zadowolony, jest świetna w takich pieniądzach. Modowane mogą grać bardzo różnie, słuchałem kilku i rozrzut jest dosyć spory, a taka "zwykła" trzyma poziom i jest pewnym zakupem w swojej cenie. Ja miałem do czynienia z wersją mini, ponoć maxi (jeśli chodzi o porównanie wersji stock) jest jeszcze lepsza.

Powodzenia ;-)

janek2A3

  • 114 / 4549
  • Aktywny użytkownik
27-10-2015, 20:41
Swego czasu zdecydowałem się na lampucerę i kupiłem nówkę do złożenia na Alle...
Nie miałem czasu jej poskładać więc wysłałem ją do niejakiego McGyvera z audiostereo. Facet dorobił mi stopień analogowy na lampach a ja zrobiłem do tego wszystkiego obudowę. Gra to fajnie ale nie mogę zarekomendować bo nie mam żadnego punktu odniesienia. Nie miałem nigdy wcześniej żadnego DAC'a więc ciężko ocenić.

Wersja, którą mam posiada wejście optyczne, koaksjalne i USB.

P.S. Nie polecam jednak kolegi McGyvera. Poczytaj wątek http://audiohobby.pl/index.php?topic=10624.0

THRaKeD

  • 7 / 3075
  • Nowy użytkownik
27-10-2015, 21:54
Dziękuję za odpowiedzi.