Oczywiście. Jednakże typowe pęknięcie koła zębatego występuje na całej szerokości, nie samego ząbka, tak więc ten przykręcony pierścień, moim zdaniem wzmacnia koło zębate.
Nie mialem na mysli ze pekniecie pojawia sie kolo "zabka", a to ze ten zabek wystepuje teraz na metalowym pierscieniu.
Metalowy pierscien nie wzmacnia kola, bo powierzchnia plastiku kola zebatego jest zmniejszona, a wiec jest bardziej podatna na pekniecia, dodatkowo polaczenie metalu z plastikiem za pomoca srubek w 6 punktach dodatkowo go oslabia.
Najwazniejsze ze to teraz metal uderza w dzwignie, a nie plastikowy zabek i to jest sluszne rozwiazanie.
Zreszta napisalem do Pana "konstruktora" ze ten zabek ma zmniejszona powierzchnie w porownaniu do oryginalu i powoduje to pewne niedogodnosci, no ale setki jego klientow nie narzekalo wiec...
dobrze ze ta czesc zapasowa istnieje bo klikanie drazni niejednego i ze znalazl sie ktos to sprobowal to wyeliminowac.