> Rafaell, 2009-08-03 18:01:20
> Wakacje w pełni, tak że też należy brać poprawkę na braki w ludziach.
Ja bardzo przepraszam, ale co mają wakacje do olewania potencjalnego klienta (vide Audiofast) - salon działa, telefony odbierają, więc ktoś tam interesuje powinien pilnować. Dzwonię, chcę się umówić na odsłuch (Ayre), "Nie mamy teraz, jest na testach, wróci w tym tygodniu - oddzwonię do Pana na pewno", i tyle. Od ponad dwóch tygodni brak odzewu. Mam się narzucać, żeby się zorganizowali i zadbali o moje dobre samopoczucie? Socjalizm się skończył jakiś czas temu. Nawet, żeby to Ayre miało się ósmym cudem świata okazać - przy takim podejściu do klienta nie kupię u nich głupiego vibrapoda, nie mówiąc o drogich urządzeniach.
________________________
Rescuing Music from Technology