1
Serwis / Tuning silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pień dnia Dzisiaj o 08:17 »Troszkę przyspałem i nie obudziłem się standardowo jak do pracy.
Oględziny silniczka nastąpiły po pierwszych 13-tu godzinach i 20-tu minutach pracy.
Spostrzeżenia:
Jestem zaskoczony :) Spodziewałem się o wiele gorszego widoku a tu masz. Zużycia na szczotkach praktycznie nie widać, brak materiału oderwanego i rozrzuconego w pobliżu. Ślad narysowany na komutatorze wyraźnie i to w zasadzie wszystko co ubyło ze szczotek.
Ślad ten raczej wskazuje na >marną jakość polerki komutatora którą wykonałem hehehehe.
Albo na to że sam materiał komutatora to jest coś >porowatego< W sumie bez znaczenia bo grafit to wypełnił i oczywiście usuwać jako brudu nie należy.
Przechodzić zatem na ateizm szczotkowy nie muszę i moja wiara w grafitowe szczotki jest jednak prawdziwa hehehehehe
Oględziny silniczka nastąpiły po pierwszych 13-tu godzinach i 20-tu minutach pracy.
Spostrzeżenia:
Jestem zaskoczony :) Spodziewałem się o wiele gorszego widoku a tu masz. Zużycia na szczotkach praktycznie nie widać, brak materiału oderwanego i rozrzuconego w pobliżu. Ślad narysowany na komutatorze wyraźnie i to w zasadzie wszystko co ubyło ze szczotek.
Ślad ten raczej wskazuje na >marną jakość polerki komutatora którą wykonałem hehehehe.
Albo na to że sam materiał komutatora to jest coś >porowatego< W sumie bez znaczenia bo grafit to wypełnił i oczywiście usuwać jako brudu nie należy.
Przechodzić zatem na ateizm szczotkowy nie muszę i moja wiara w grafitowe szczotki jest jednak prawdziwa hehehehehe