Audiohobby.pl

VISATEX z Wrocławia - ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!

MAG

  • 2393 / 5900
  • Ekspert
23-06-2013, 14:09
Dołączam się do słów zdezintegrowanego trzeba walczyć o swoje!

Kupiłem kiedyś wzmacniacz tutaj w Norwegii był to sprzęt powystawowy w idealnym stanie  (od dystrybutora) kartony itd wpłaciłem całą kwotę towar przyszedł nie naruszony (kurier) .

Po około 10 dniach miałem niedosyt jakieś drobne wątpliwości nie co do jakości towaru ale do zgrania z systemem nie był to tani wzmacniacz i trochę mi siadło zadowolenie jakie było w czasie kupna.

Napisałem @ do tegoż dystrybutora po 10 min miałem telefon że jeśli za kolejny tydzień zestaw się nie zgra nie będą robić żadnych problemów ze zwrotem ja towaru oni całej kwoty(sprzęt musi być w idealnym stanie) panuje tutaj niesamowite zrozumienie oraz wysokiej klasy sztuka handlu.

Nie tylko ze sprzętem buty kurtki itp do niczego się nie czepiają zapłacisz za coś kartą wracasz po roku pokazujesz but że coś nie tak sprawdzają jak nie masz paragonu czy kupiłeś to u nich i wybierasz nowe buty albo zwracają kasę boją się abyś nie rozgłaszał nigdzie anty reklamy proste jak drut.

W Polsce kupiłem buty do chodzenia po górach i po 3 miesiącach chodzenia po górach się rozlazły (buty za kostkę) po pokazaniu ich w sklepie w Pl pani doszła że wkładałem je bez rozsznurowania :) przypominam wszystkim że tego rodzaju buty bez rozsznurowania nie sposób założyć są ponad kostkę i dodała że widocznie góry po których chodziłem były nie takie jak trzeba:))

Dodam tylko że nawet kupując jakikolwiek towar mam prawo zwrócić go do tygodnia bez podania przyczyny super i to jest naprawdę zajefajne.

Dochodź swojego to ważne!

d(-_-)b  MAG






cadam

  • 4401 / 5915
  • Ekspert
23-06-2013, 20:18
Gdybyśmy mieli normalny kapitalizm to takie cwaniaczki już dawno by pozwijali swoje byznesy.



>> almagra, 2013-06-23 00:42:07
"Odradzam firmy,które mają w nazwie przyrostki \'\'ex\'\',\'\'tex\'\',\'\'pol\'\',\'\'bud\'\',oraz \'\'inter\'\'."

Chodzi o komunistyczny rodowód takich firm?

violett

  • 786 / 5904
  • Ekspert
23-06-2013, 22:31
Dziwna sprawa, bo Visatex "na oko" wydaje być się ugruntowaną marką. Być może, to tzw. wypadek przy pracy. Tak, czy inaczej liczę na kulturalne i jasne wyjaśnienie sprawy.

walkman6

  • 333 / 5794
  • Zaawansowany użytkownik
23-06-2013, 23:08
>> almagra, 2013-06-23 00:42:07
"Odradzam firmy,które mają w nazwie przyrostki \'\'ex\'\',\'\'tex\'\',\'\'pol\'\',\'\'bud\'\',oraz \'\'inter\'\'."

Nie no błagam... "bud" to ma w nazwie 75% firm budowlanych w Polsce. Z pewnością nawet połowa nie jest taka jak tu opisana.

almagra

  • 11514 / 5568
  • Ekspert
24-06-2013, 01:39
Po prostu ktoś paluchem wgniótł niechcący podczas pakowania.Wcale tego nie zauważył ponieważ jest dupą,albo zauważył i bał,albo wstydził się przyznać,że jest dupą.Ot i cała tajemnica!

almagra

  • 11514 / 5568
  • Ekspert
24-06-2013, 01:57
A szefo cieszy się,że obchnął towar frajerowi,co podpisał kota w worku.Wcale nie musi wierzyć pracownikowi zapewniającemu,że wszystko było OK.Ma to w dupie,ponieważ jest polskiem biznesmanem i możecie go itp...

aulait

  • 1391 / 5573
  • Ekspert
24-06-2013, 10:49
Takie firmy omijam zawsze szerokim łukiem. Dla mnie pieniądze mają oczywiście wartość, ale kasa to rzecz nabyta. Złapali cię na suszarce, płacisz, zapominasz. Tutaj uczucie niesmaku i frustracji będzie jeszcze towarzyszyło dłuższy czas. Ja tak przynajmniej mam.

Może właścicielowi firmy wydaję się, że jest cwany, twardy biznesmen a tak naprawdę sam sobie strzela w kolano... Homo Sovieticus.

pmcomp

  • 225 / 4937
  • Aktywny użytkownik
24-06-2013, 15:16
Ponieważ na audiostereo.pl pojawiły sie różne spekulacje i tutaj zamieszczę mój ostatni post:

 

 

Ech .... chyba musicie przeczytac moj pierwszy post od poczatku. To tak jak w tym porzekadle, jemu ukradli, on ukradł, nie ma znaczenia, winien. W całym wątku sedno uciekło i prawie wszyscy skupiają się na kwestiach prawnych. A nie o to tu chodzi.

 Napisze raz jeszcze: tu nie chodzi o kase czyli 500 zl za wymiane uszkodzonego glosnika.

 Chodzi o podejscie do klienta gdzie juz w pierwszej rozmowie telefonicznej potraktowano mnie, klienta, jak oszusta.

 Po drugie i najważniejsze, a tak mnie uczono, nie uslyszalem prostego slowa ... PRZEPRASZAM. Tak niedużo a tak wiele.

 I o to jest właśnie ta "wojna". 500 zl mam w doopie, chce byc potraktowany jak KLIENT a nie jak oszust. Tak jak traktują mnie wszędzie na świecie tam gdzie wydaje swoje pieniądze. A taki przypadek spotkał mnie po raz pierwszy. My Polacy mierzymy chyba wszystkich swoją miarą. I tak ten sprzedawca mnie potraktował. Skoro on mógłby oszukać to ja na pewno oszukałem. Wszędzie na świecie klient jest najważniejszy, jego zadowolenie i opinia. Klient ma dać pełne referencje i polecenie usług i towarów zakupionych od sprzedawcy innym osobom. Jesli ktos z Was sadzi inaczej to odsylam do madrych ksiazek z marketingu i sprzedazy oraz do sklepów w normalnych czesciach swiata. O takich tuzach jak eBay czy amazon juz nie wspominam. O pelnej i prawdziwej ochroni platnosci w PayPal juz nie wspominam. Jak wyszlo w tym przypadku chyba sami widzicie.

 I o to chodzi i dlatego Visatexu nie polecam. I mają coraz mniej czasu zeby to zmienic.

 O tym, że Visatex sprzedaje sprzęt demo jako NOWY już szkoda wspominać i tu mocniejsze słowo cisnie sie na usta od razu. I przed tym też chcę przestrzec potencjalnych klientów. O tym, że korzysta na aukcjach ze zdjęć nieprzedstawiających sprzedawanego przedmiotu do tego objętych prawami autroskimi innych podmiotów nie ma już co roztrząsać. To są fakty !!!

 W związku z tym strategia, jak ja nazywacie, byla i jest wlasciwa od samego poczatku.

 Pozdro

pmcomp

Ged

  • 1716 / 5915
  • Ekspert
24-06-2013, 15:30
pmcomp
Ja zrozumiałem od początku, to samo na AS, tylko tak jest na forach, że zaczynasz temat z jakąś myślą a koledzy kończą za Ciebie z inną i generalnie Ty byłeś poszkodowany a dostajesz od kolegów równo po głowie.
Miałem podobną sprawę jak ostatnio kupowałem samochód. Dealer/sprzedawca próbował zarobić kilka tysięcy taką metodą, że będę teraz opowiadał to każdemu jako przestrogę, a w trakcie podpisywania umowy nie skupiałem się na zadowoleniu z kupna nowej zabawki tylko na tym, że próbowali mnie wyrolować. Widocznie wolą w ten sposób.
Dziękujemy za wiadomość, będziemy czujni.

magus

  • 20990 / 5916
  • Ekspert
24-06-2013, 17:17
pmcomp

idea szczytna, tylko sukcesów (zmuszenia firmy do zmiany swojego podejścia) tą metodą ci nie wróżę
parę osób pewnie to przeczyta i nazwę zapamięta, większość w ogóle nie zwróci uwagi na twoje teksty, a ileś sobie pomyśli, że być może jednak to ty sam wgniotłeś ten głośnik....

gdyby udało ci się zmusić visatex (przez sąd, uokik) do naprawienia głośnika lub oddania ci pieniędzy i wtedy byś to nagłosnił, to rzeczywiście masz szansę wywołać efekt
ludzie dowiedzieliby się, że nie można ich bezkarnie kiwać, że można wywalczyć uczciwe podejście i gdyby sami znaleźli się kiedyś w podobnej sytuacji, to pamiętaliby o twoim przypadku
(bo ciebie stać na wywalenie 500 zł, ale nie wszyscy tak mają)
przy następnej okazji visatex zastanowiłby się 10. razy, zanim zdecydowałby się wywinąć komuś taki numer

ale oczywiście, twoje głośniki, twoja kasa, twoja sprawa



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Po 2 godzinach sam niemal dałem się przekonać tym naukowcom, byli bardzo wiarygodni. Na szczęście mam inne poglądy". - prof. K. Kik

"To przekracza moją wyobraźnię". - S. Chandrasekhar, laureat Nobla, zwolennik teorii, wg. której cała materia Wszechświata miała swój początek w nieskończenie małym punkcie
Odszedł 13.10.2016r.

sebna

  • 72 / 4049
  • Użytkownik
25-06-2013, 17:03
Ja od nich nigdy niczego nie kupie oraz będę moim znajomy to odradzał... właśnie dzięki postowi pmcompa (pozdrawiam).

Jest wiele miejsc, które z otwartymi rękami przyjmie moje pieniądze po co miał bym ryzykować i iść do nich? Szczególnie, że nie znoszę oszustów a nikt kto nie czuł by się oszukany trudu pisania takich postów by sobie nie zadawał.

Poza tym klient, który czuje się oszukany po prostu został oszukany... nie ważne kto ma racje. Tak to w handlu działa i traci na tym przede wszystkim sprzedawca. Bo zadowolony klient powie o tym trzem osobom, niezadowolony 20...

Pozdrawiam

mar.s

  • 54 / 4539
  • Użytkownik
26-06-2013, 23:47
Ale jaja, miałem na oku te kolumny. Pisałem do ww sklepu czy będą w stanie przyjąć moje obecne w rozliczeniu i czy mają tylko jedną pare czy więcej , odpowiedzi do tej pory nie otrzymałem.Skoro nie odpisali zainteresowanemu to stwierdziłem że nie będę sie narzucał,teraz widzę jak dobrze się dla mnie złożyło (sorki pmcomp)
Jak już któryś kolega wspominał wychodzi na to że właściciele takich firm mają za dobrze, stąd brak szacunku do klijenta.
Oby dostali po dupie.

pmcomp

  • 225 / 4937
  • Aktywny użytkownik
29-06-2013, 00:33
Usłyszałem od własciciela Visatexu jakies obietnice ale nie mają pokrycia w potwierdzeniu mailowym. Może On tak ma.
Słowo "przepraszam" nie może przejść im przez gardło.


pmcomp

BOBSAPP

  • Gość
10-07-2013, 09:14
Wystarczyła jedna noc i temat VISATEX znikł z audio stereo.....

Właściciel sklepu uruchomił wszystko co się dało ......załatwił knebel

Radical

  • 721 / 5216
  • Ekspert
10-07-2013, 10:24
Niestety traktowanie klienta z góry jako zło konieczne jest to ogólnie przypadłość polskich realiów nie tylko jeśli chodzi o audio. Nie dziwie się pmcomp\'owi że nagłaśnia sprawę bo najbardziej irytujące w takich przypadkach jest własnie podejście sprzedawców. Oni pieniądze mają a Ty się bujaj że coś jest nie tak. Odpowiedzą Ci chamsko żebyś spadał na drzewo bo oni sobie nie mają nic do zarzucenia. Oczywiste jest to że różne rzeczy się dzieją na świecie i oczywiste jest to że sklep też nie może płacić np za uszkodzenie powstałe w transporcie ale jednak fajnie by było gdyby sprzedawcy choć sprawiali wrażenie że chcą nam pomóc rozwiązać sytuację a nie od razu umywać ręce i spuszczać po brzytwie. Nie ważne kto i jak uszkodził głośnik ważny jest sposób załatwienia sprawy i po tym co tu przeczytałem ja w sklepe Visatex nic nie kupie i również będe odradzał innym zakupy u nich.